• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید اساتید و مدیر امور مالی و اداری دانشگاه صوفی‌رازی زنجان از کلینیک مهرانه

بازدید اساتید و مدیر امور مالی و اداری دانشگاه صوفی‌رازی زنجان از کلینیک مهرانه

بازدید اساتید و مدیر امور مالی و اداری دانشگاه صوفی‌رازی زنجان از کلینیک مهرانه مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان مطرح کرد:
کاهش 70 درصدی میزان ابتلا به سرطان با اجرای برنامه‌های "سلامت‌محور" مهرانه
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: بر اساس اظهارات متخصصان ذی‌ربط خوشبختانه برنامه‌های سلامت‌محور در حوزه پیشگیری مهرانه در کاهش 70 درصدی ابتلا به بیماری سرطان مؤثر بوده است.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل انجمن مهرانه در بازدید اساتید دانشگاه صوفی‌رازی از کلینیک تخصصی این انجمن که با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه انجام گرفته بود با اشاره به فعالیت 10 ساله مهرانه اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با هدف کمک‌رسانی به مبتلایانی که بیماری‌شان جزو بیماری‌های خاص نیست تا تحت پوشش کمک‌های دولتی قرار گیرند، تشکیل شده است که خوشبختانه توانسته است از  تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور، ضمن تکریم مراجعه‌کنندگان، خدمات باکیفیتی را به بیماران ارائه دهد.
مهندس اصغر وثوق با اشاره به امکانات کاملاً به روز مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه تصریح کرد: تمامی تجهیزات به روز جای جای مهرانه توسط خیران نیک‌اندیش این مجموعه خریداری شده است.
مهندس وثوق ضمن تأکید بر لزوم ورود انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان به مباحث مربوط به پیگشیری عنوان کرد: ترویج مصرف غذای سالم در مدارس و تحت پوشش قرار دادن 8 هزار دانش‌آموز در راستای اجرای این طرح، اجرای برنامه‌های مربوط به پیشگیری از مصرف سیگار و دخانیات و مقابله با آن، اطلاع‌رسانی در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان در بین جامعه هدف و ترغیب شهروندان به ورزش همگانی از جمله برنامه‌های مهرانه در حوزه پیشگیری است.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان هزینه‌های پیشگیری از سرطان را از درمان آن بسیار پائین عنوان کرد و از شهروندان خواست تا مهرانه را در اجرای هدفمند برنامه‌های حوزه پیشگیری راهنمایی کنند.
وی ادامه داد: بر اساس اظهارات متخصصان ذی‌ربط خوشبختانه برنامه‌های سلامت‌محور در حوزه پیشگیری مهرانه در کاهش 70 درصدی ابتلا به بیماری سرطان مؤثر بوده است.
ارائه خدمات درمانی باکیفیت به بیماران مهرانه در سایه حمایت‌های 80 هزار خیر زنجانی
مسئول بازدید و تعاملات مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به راه‌اندازی دستگاه رادیوتراپی مستقر در کلینیک تخصصی این انجمن با حضور نمایندگان و بازرسان انرژی اتمی، محیط زیست و سایر مسئولان ذی‌ربط خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دستگاه High Energy در مرکز رادیوتراپی مهرانه مستقر شده است و روزانه بیماران برای درمان به مدت یک دقیقه تحت معالجه قرار می‌گیرند.
سجاد یگانه با بیان این‌که خدمات مهرانه شامل حال تمامی بیماران داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور می‌شود، عنوان کرد: تمامی این خدمات در سایه حمایت‌های 80 هزار نفری خیران زنجانی انجام می‌گیرد.
در ادامه این مراسم اساتید دانشگاه صوفی‌رازی زنجان به منظور پیشبرد اهداف انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان با مدیرعامل مهرانه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
آخرین اخبار