• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمات تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش بیماری سرطان در مهرانه متمرکز می‌شود.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: خدمات تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش بیماری سرطان در مهرانه متمرکز می‌شود.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:
خدمات تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش بیماری سرطان در مهرانه متمرکز می‌شود.
 
مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به تدوین برنامه‌های مشخص مسئولان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با هدف متمرکز کردن خدمات مربوط به تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش در مورد بیماری سرطان خاطرنشان کرد: استقرار آزمایشگاه، داروخانه‌ به تفکیک انواع مختلف بیماری سرطان، بخش شیمی‌درمانی و سایر بخش‌های مربوط به تحقیق و پژوهش در ساخت و تکمیل فازهای 2 و 3 کلینیک تخصصی مهرانه که پیش‌بینی می‌شود دو سال زمان ببرد، مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط است.
 
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه زنجان از کلینیک تخصصی این انجمن اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نیمه دوم سال 85 با تلاش 61 نفر از نخبگان استان زنجان شکل گرفت.
 
مهندس جواد گرانمایه با اشاره به تدوین برنامه‌های مشخص مسئولان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با هدف متمرکز کردن خدمات مربوط به تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش در مورد بیماری سرطان خاطرنشان کرد: استقرار آزمایشگاه، داروخانه‌ به تفکیک انواع مختلف بیماری سرطان، بخش شیمی‌درمانی و سایر بخش‌های مربوط به تحقیق و پژوهش در ساخت و تکمیل فازهای 2 و 3 کلینیک تخصصی مهرانه که پیش‌بینی می‌شود دو سال زمان ببرد، مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط است.
 
مهندس گرانمایه ظرفیت بخش شیمی‌درمانی کلینیک مهرانه را 50 تخت اعلام کرد و افزود: این بخش تا عید سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی با اشاره به هزینه‌های خرید دو دستگاه High Energy در مرکز رادیوتراپی کلینیک تخصصی مهرانه ابراز کرد: هر یک از این دستگاه‌ها با هزنیه 5 میلیارد تومانی توسط خیران زنجانی خریداری شده است اما در حال حاضر هزینه این دستگاه 8 میلیارد تومان است.
آخرین اخبار