• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پرداخت هزینه معیشت 15 میلیون تومانی بیماران خرمدره‌ای توسط مهرانه

مدیر اجرایی مهرانه در خرمدره مطرح کرد: پرداخت هزینه معیشت 15 میلیون تومانی بیماران خرمدره‌ای توسط مهرانه

مدیر اجرایی مهرانه در خرمدره مطرح کرد:

پرداخت هزینه معیشت 15 میلیون تومانی بیماران خرمدره‌ای توسط مهرانه

مدیر اجرایی مهرانه در خرمدره با اشاره به تشکیل 123 فقره پرونده در این شهرستان گفت: کمک هزینه معیشت بیماران نیز از ابتدای سال 95 تا کنون ۱۵ میلیون بوده است که از محل کمک‌های حامیان مهرانه تأمین شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیر اجرایی مهرانه در خرمدره تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این شهرستان را 123 فقره اعلام کرد و افزود: از این میزان 50 بیمار مراحل درمانی خود را طی می‌کنند، البته به صورت روزانه این آمار متغیر است چرا که برخی از بیماران در مرحله اتمام درمان و برخی نیز در حال تشکیل پرونده هستند.

لیلا صباغی میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مهرانه در خرمدره از ابتدای سال 95 را ۵۵ میلیون اعلام کرد و گفت: این در حالی است که تنها هزینه رادیوتراپی بیماران تحت‌پوشش شهرستان از ابتدای سال ۲۱۰ میلیون تومان بوده که از این بابت جا دارد از همراهی خیرین استان و عنایت مهرانه مرکز استان کمال تشکر را داشته باشیم.

صباغی در مورد میزان کمک‌های مربوط به پرداخت کمک هزینه معیشت بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان خرمدره ابراز کرد: کمک هزینه معیشت بیماران نیز از ابتدای امسال تا کنون ۱۵ میلیون بوده است که از محل حامیان مهرانه تأمین شده است.
آخرین اخبار