• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

استان‌های همجوار زنجان خواستار راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرستان‌های خود شدند

مسئول کمیته شهرستان مهرانه: استان‌های همجوار زنجان خواستار راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرستان‌های خود شدند

مسئول کمیته شهرستان مهرانه:

استان‌های همجوار زنجان خواستار راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرستان‌های خود شدند

مسئول کمیته شهرستان مهرانه با اشاره به استقبال و درخواست چند استان‌ همجوار زنجان برای راه‌اندازی دفاتر این انجمن گفت: در پاسخ به این افراد بهتر است گفته شود که مهرانه می‌تواند و آمادگی هم دارد تا تجارب خود در حوزه خدمات‌رسانی به بیماران و مبتلایان به سرطان را به خیران استان‌های سراسر کشور منتقل کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، بهروز کاوندی با اشاره به استقرار دفاتر مهرانه در مرکز و شهرستان‌های استان اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان این اقدام را با هدف شناسایی بیماران و تحت پوشش قرار دادن تمامی آنان از امکانات و خدمات درمانی این مجموعه که در راستای رسالت‌های مهرانه بوده اجرایی کرده است.

کاوندی با اشاره به استقبال خیران زنجانی برای حمایت از بیماران تحت پوشش مهرانه نقش خیران این انجمن در شهرستان‌ها را هم در تحقق اهداف و رسالت‌های مجموعه، بی‌بدیل دانست و تصریح کرد: 30 هزار از 80 هزار خیر استان زنجان در شهرستان‌ها سکونت دارند.

مسئول کمیته شهرستان مهرانه با اشاره به استقبال و درخواست چنیدن استان‌ همجوار زنجان برای راه‌اندازی دفاتر مهرانه خاطرنشان کرد: در پاسخ به این افراد بهتر است گفته شود که مهرانه می‌تواند و آمادگی هم دارد تا تجارب خود در حوزه خدمات‌رسانی به بیماران و مبتلایان به سرطان را به خیران استان‌های سراسر کشور منتقل کند تا خیران این مناطق با مسئولیت خود و بهره‌مندی از تجارب مهرانه‌ای‌ها در راستای کاهش درد و رنج بیماران و خانواده‌هایشان گام بردارند.

وی مهرانه را امانت خیران و مردم دانست و بر لزوم ارائه خدمات درمانی، حمایتی و فکری مسئولان و دست‌اندرکاران این مجموعه به بیماران سراسر کشور تأکید کرد.
آخرین اخبار