• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مسئولان و اعضای شورای شهر و خیران میانه با حضور امام جمعه زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد: "زنجان، شهر منه نه وار-سنه نه وار" نیست

مدیرعامل بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد:

"زنجان، شهر منه نه وار-سنه نه وار" نیست

مدیرعامل بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اعلام این‌که "زنجانی‌ها مهرانه را به قطب تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش سرطان تبدیل می‌کنند" و "مهرانه با همت خیران خود اجازه به زیر خط فقر رفتن هیچ خانوار زنجانی را به دلیل ابتلای یکی از اعضا به بیماری سرطان را نخواهد داد" گفت: زنجانی با تشکیل مهرانه ثابت کرد که "زنجان، شهر منه نه وار-سنه نه وار" نیست، اتفاقاً در این شهر مهر و محبت به همنوع موج می‌زند و این جمله به هیچ عنوان با روحیات و اخلاقیات مردمان این خطه سنخیت ندارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در بازدید یعقوب شیویاری، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میانه در مجلس، حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه، حمید شکری، فرماندار و حیدر رجبی، رئیس شورای اسلامی شهر میانه از کلینیک تخصصی مهرانه که با حضور آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از اعضای شورای شهر میانه و خیران این شهرستان نیز حضور داشتند، با اشاره به حمایت 100 هزار نفری خیران زنجانی از این مجموعه اظهار کرد: مردم زنجان با ایمان و اعتقادات قوی و محکم خود مهرانه را بنا کردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اعلام این‌که "زنجانی‌ها مهرانه را به قطب تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش سرطان تبدیل می‌کنند" و "مهرانه با همت خیران خود اجازه به زیر خط فقر رفتن هیچ خانوار زنجانی را به دلیل ابتلای یکی از اعضا به سرطان را نخواهد داد" ابراز کرد: زنجانی با تشکیل مهرانه ثابت کرد که "زنجان، شهر منه نه وار-سنه نه وار" نیست، اتفاقاً در این شهر مهر و محبت به همنوع موج می‌زند و این جمله به هیچ عنوان با روحیات و اخلاقیات مردمان این خطه سنخیت ندارد.

مهندس وثوق با اشاره به همت زنجانی مقیم تهران برای ارائه خدمات به همشهریان خود که به دلیل درمان بیمار خود به ناچار در چمن‌های بیمارستان و پیاده‌روهای مراکز درمانی شب را سپری می‌کردند، افزود: در سال 87 با هدف کمک‌رسانی به این عزیزان با همت خیر زنجانی مهمانسرای تهران با هدف اسکان بیماران و همراهان آنان تشکیل شد. در حال حاضر نیز مهمانسرای مهرانه در مرکز کشور در اختیار بیماران 18 استان قرار گرفته است.

بنیانگذار انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان این‌که تا به امروز 52 هزار نفر روز بیمار در مهمانسرای مهرانه در تهران پذیرش شده‌اند، ادامه داد: خدمات درمان و داروی مهرانه به زنجانی‌ها رایگان است. البته در مرکز رادیوتراپی این مجموعه که یکی از پرهزینه‌ترین مراحل درمان بیماران سرطانی محسوب می‌شود به تمامی بیماران مراجعه‌کننده اعم از دارا و ندار و زنجانی و غیرزنجانی کاملاً رایگان است و هیچ ریالی بابت ارائه خدمات از مراجعه‌کنندگان دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به پذیرش یک هزار و 600 بیمار در کلینیک تخصصی مهرانه از ابتدای فعالیت تا به امروز خاطرنشان کرد: مهرانه 100 درصد هزینه بیماران مراجعه‌کننده به این مرکز یعنی حدود 8 میلیارد تومان را پرداخت کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهرانه را نماد بارز اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و تصذیح کرد: این باعث افتخار است که مهرانه در تمامی مراحل ساخت و تجهیز مرکز رادیوتراپی و مهمانسرای کلینیک تخصصی و سایر خدمات باکیفیت مربوط به درمان و اسکان بیماران از کمک‌های دولتی استفاده نکرده است و با اتکا به اراده خداوند و خیران زنجانی این مجموعه را شکل داده است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در این بازدید با اشاره به اهداف از پیش تهیه شده برای تبدیل این انجمن به قطب تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش بیماری سرطان در کل کشور اعلام کرد: تمامی خدمات مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان با مساعدت‌های خیران استان زنجان انجام می‌گیرد.

مهندس جواد گرانمایه با بیان این‌که توجه به رنگ و طراحی در فضاهای مربوط به مرکز رادیوتراپی و سایر فضاهای درمانی و اسکان مهرانه در راستای بازسازی روحیه تخریب‌شده بیماران مبتلا به سرطان بوده است، عنوان کرد: بنیانگذاران و کارشناسان و متخصصان این مجموعه معتقدند که مهرانه نه برای درمان بلکه برای پیشگیری از ابتلای یک میلیون و 100 هزار جمعیت ساکن زنجان شکل گرفته است به همین دلیل واحد پیشگیری در سال 94 با هدف پیگیری این برنامه‌ها در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تشکیل یافت.

آخرین اخبار