• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل در نخستین همایش دفتر مهرانه در تکاب

مدیرعامل مهرانه: مهرانه ۲ میلیارد ریال از هزینه‌های درمان بیماران شهرستان تکاب را پرداخت کرد

مدیرعامل مهرانه:

مهرانه 2 میلیارد ریال از هزینه‌های درمان بیماران شهرستان تکاب را پرداخت کرد

مدیرعامل مهرانه از ارائه خدمات درمانی در طول دو سال فعالیت کلینیک تخصصی این انجمن به 45 بیمار مبتلا به سرطان مراجعه‌کننده از شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در مدت زمان یاد شده مهرانه 2 میلیارد ریال از هزینه‌های رادیوتراپی بیماران این شهرستان را پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در نخستین همایش دفتر مهرانه در تکاب که با حضور خیران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از راه‌اندازی دفتر بیجار استان کردستان، امروز افتخار داریم که در حضور جمعی از انسان‌های نیک‌اندیش در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی شاهد فعالیت رسمی دفتر مهرانه در این شهرستان باشیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های چشمگیری در طول فعالیت 10 ساله این انجمن تصریح کرد: این مایه مباهات است که بگوئیم مردم زنجان در سال 94 ماهانه به طور متوسط یک میلیارد تومان به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان کمک مالی کرده‌اند که البته این مبالغ نیز در جهت ارائه خدمات درمانی به مبتلایان صرف شده است.

مهندس وثوق با اشاره به تحت پوشش قرار دادن تمامی بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در مهرانه عنوان کرد: مهرانه نخستین انجمن خیریه‌ کشور است که 85 تا 100 درصد هزینه‌های درمانی بیماران زنجانی را پرداخت می‌کند.

وی ابراز کرد: با این که کارخانجات بزرگ و آنچنانی در زنجان نداریم اما در شهر کوچک حدود 500 هزار نفری توانسته‌ایم مجموعه عظیمی به نام مهرانه را پایه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به بهره‌مندی 52 هزار نفر روز از خدمات اسکان و تغذیه در مهمانسرای تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 دستگاه رادیوتراپی پیشرفته با قیمت هر کدام 5 میلیارد تومان و یک دستگاه سی.تی.سیمولاتور با قیمت 2.5 میلیارد تومان توسط خیران زنجانی خریداری شده است که در سطح کشور کم‌نظیر است.

وی از ارائه خدمات درمانی در طول دو سال فعالیت کلینیک تخصصی این انجمن به 45 بیمار مبتلا به سرطان مراجعه‌کننده از شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در مدت زمان یاد شده مهرانه 2 میلیارد ریال از هزینه‌های رادیوتراپی بیماران این شهرستان را پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
آخرین اخبار