• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید اعضای هیئت اجرایی دفتر مهرانه در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی از کلینیک تخصصی این انجمن

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد راه‌اندازی دفاتر مهرانه در تکاب و بیجار

گزارش بازدید اعضای هیئت اجرایی دفتر مهرانه در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی از کلینیک تخصصی این انجمن

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد

راه‌اندازی دفاتر مهرانه در تکاب و بیجار

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به راه‌اندازی دفاتر این انجمن در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی و شهرستان بیجار استان کردستان گفت: از این پس مهرانه تمام قد در اختیار بیماران تکابی و بیجاری است و خدمات درمانی به بیماران این شهرستان‌ها با خدمات این مجموعه به بیماران زنجانی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید اعضای هیئت اجرایی دفتر مهرانه در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی و جمعی از خیران این خطه از کلینیک تخصصی جلوگیری از استعمال سیگار و دخانیات و ترویج ورزش همگانی را نیز از موارد مدنظر در اجرای برنامه‌های حوزه پیشگیری این مجموعه دانست و با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان و اداره کل آموزش و پرورش در زمینه آموزش دانش‌آموزان اظهار کرد: مهرانه با اعزام تیم‌های آموزشی متشکل از معلمان بازنشسته، خیران آموزش دیده و تیم‌های پزشکی به مدارس هدف با بکارگیری از ابزارهای آموزشی نوین نظر اسلاید، انیمیشن، ویدئو پروژکتور و سایر، برنامه‌های حوزه پیشگیری و آموزش خود را عملیاتی می‌کند.

مهندس گرانمایه با اشاره به رسالت‌ها و اهداف اصلی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان عنوان کرد: کاستن درد و رنج بیماران از اهداف بلند مهرانه است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اعلام این‌که ارائه خدمات درمانی تنها هدف تشکیل مهرانه نبوده است، ورود به فاز پیشگیری و آموزش تمامی شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و زنان و دختران به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری سرطان عنوان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر مهرانه در شهرستان بیجار استان کردستان در 3 ماه اخیر خاطرنشان کرد: بر این اساس تمامی بیماران این شهرستان همانند بیماران زنجانی تحت پوشش خدمات مهرانه قرار می‌گیرند.

مهندس گرانمایه در مورد راه‌اندازی دفتر مهرانه در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی که در روز پنجشنبه، 23 دی ماه با انتخاب اعضای هیئت اجرایی فعالیت رسمی خود را در حوزه ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان این شهرستان آغاز کرد نیز یادآور شد: خدمات درمانی مهرانه به بیماران شهرستان تکاب با خدمات این مجموعه به بیماران زنجانی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که خیران زنجانی با تشکیل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان هم دنیا و هم آخرت خود را آباد کردند، عنوان کرد: از این پس مهرانه تمام قد در اختیار بیماران تکابی و بیجاری است.

وی با ذکر این مطلب که مهرانه مجموعه‌ای غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی است به اعضای هیئت اجرایی دفتر مهرانه در تکاب و خیران شهرستان تکاب که در این مراسم حضور داشتند، تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به بیماران و کاهش درد و رنج آنان رسالت اصلی و مهم مهرانه است.

مهندس گرانمایه با اعلام این‌که هیچ خطوط سیاسی در مهرانه وجود ندارد، ابراز کرد: با احترام به تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی عنوان می‌کنیم که در مهرانه محل ارائه خدمت به خلق خداست و تنها دغدغه مسئولان، خیران و دست‌اندرکاران این مجموعه نیز کاستن درد همنوع هست و نه هیچ چیز دیگر.

آخرین اخبار