• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های مجالس عمومی در خدابنده برای معرفی رسالت‌های مهرانه

رئیس هیئت اجرایی مهرانه در خدابنده تأکید کرد: لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های مجالس عمومی در خدابنده برای معرفی رسالت‌های مهرانه

رئیس هیئت اجرایی مهرانه در خدابنده تأکید کرد:

لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های مجالس عمومی در خدابنده برای معرفی رسالت‌های مهرانه

رئیس هیئت اجرایی مهرانه در خدابنده با اشاره به تبلیغات گسترده این دفتر در مورد فعالیت‌ها و اهداف انساندوستانه مهرانه بر لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های تمامی مراسمات مذهبی، هنری، فرهنگی و علمی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محمد محمدی درگفت‌وگو با خبرنگار مهرانه ضمن تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی به بیماران در راستای چارچوب‌های تعیین شده این انجمن اظهار کرد: خیران ابهری ضمن حفظ کرامت انسانی خود را برای ارائه خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت در راستای عمل به چارچوب‌های مهرانه مسئول می‌دانند و همواره پشتیبان این دفتر بوده و هستند.

رئیس هیئت اجرایی مهرانه در خدابنده با اشاره به عدم توانایی مالی جهت پرداخت قبوض و مشکلات وام و تسهیلات دریافتی بیماران از بانک‌ها و توزیع سبد غذایی برای برخی بیماران هدف این شهرستان  بر لزوم پیگیری این قبیل از مشکلات در سال 95 خبر داد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده این دفتر در مورد فعالیت‌ها و اهداف انساندوستانه مهرانه بر لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های تمامی مراسمات مذهبی، هنری، فرهنگی و علمی در شهرستان خدابنده تأکید کرد.

آخرین اخبار