• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اعتماد مردم هیدج به انجمن خیریه مهرانه زنجان

در بازدید مسئول کمیته قلک از دفتر مهرانه در هیدج مطرح شد؛ اعتماد مردم هیدج به انجمن خیریه مهرانه زنجان

در بازدید مسئول کمیته قلک از دفتر مهرانه در هیدج مطرح شد؛

اعتماد مردم هیدج به انجمن خیریه مهرانه زنجان

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته قلک همراه با سرگروه واحد شهرستان خانم بازرگان و واحد انبار و اموال مهندس حجت نوری ، در تاریخ 26/02/1396  از دفتر هیدج  بازدید کردند.

در این بازدید توضیحات لازم در مورد نحوه تخلیه و شمارش مبالغ  صندوق ها، حضور خیرین و صدور قبض ، نحوه انبار داری ، ثبت صندوق ها در نرم افزار و نحوه پیگیری و ثبت حسابداری هر صندوق توسط مینا ارغوانی‌فرد، مسئول کمیته قلک مهرانه ارائه شد.

سهیلا نقیلو، مسئول دفتر مهرانه در هیدج نیز در این بازدید با اشاره به بخشی از فعالیت های انجام شده از جمله توزیع قلک و یا فروش تغذیه بصورت همت عالی به نفع بیماران مبتلا به سرطان در جشنواره آش ،مراسمات مذهبی و تخلیه صندوق های  توزیع شده در مجتمع  های خدماتی رفاهی مستقر در جاده ترانزیت (شهرآفتاب و لاله) به مراکز استان‌های کشور از جمله گرگان سنندج ، تبریز و سایر، از اهداف آتی دفتر این شهر گفت.

وی بیان کرد: با توجه به اعتماد مردم این شهر به انجمن مهرانه پس از مشاهده فیلم مرحومه ربابه صادقی و پتانسل بالای مردم عزیز در کمک رسانی به نیازمندان اعلام کردند که با حمایت و پشتیبانی این شهرستان به درجات بالای موفقیت خواهد رسید.

آخرین اخبار