• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پزشکم با زبان پرمحبتش مرا درمان کرد/ کمک‌های مهرانه به مبتلایان به سرطان شایسته تقدیر است

گفت‌وگو با بیمار مبتلا به سرطان 63 ساله/ پزشکم با زبان پرمحبتش مرا درمان کرد/ کمک‌های مهرانه به مبتلایان به سرطان شایسته تقدیر است

گفت‌وگو با بیمار مبتلا به سرطان 63 ساله/

پزشکم با زبان پرمحبتش مرا درمان کرد/ کمک‌های مهرانه به مبتلایان به سرطان شایسته تقدیر است

خانم سلیمانی از بیماران مبتلا به سرطان رحم با بیان این‌که در سال 94 به دلیل خونریزی‌ها و دردهای لگن به پزشک مراجعه کردم و در بیمارستانی در تهران جراحی شدم، گفت: مراحل شیمی‌درمانی خود، که بدترین لحظات عمرم بود را در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان طی کردم، می‌گویم بدترین لحظات، چون تمام موهای سر، ابرو و مژه‌ام ریخت.

وی با عنوان این‌که همسر و پسرانم با دیدن ظاهرم به من گفتند که "بدون مو زیباتر شده‌ای" دیگر به خود سخت نگرفتم، ادامه داد: من به لطف خداوند و روحیه‌ای که همسر و فرزندانم برایم ساختند با این بیماری مبارزه کردم و در حال حاضر نیز احساس نمی‌کنم که مبتلا به سرطان می‌باشم.

این بیمار مبتلا به سرطان تحت نظر متخصص با عنوان این‌که 25 جلسه رادیوتراپی را در کلینیک مهرانه گذراندم از نحوه برخورد مسئولان و کادر درمان این مجموعه به ویژه دکتر اقدام قدردانی کرد و افزود: دکترم با زبان پرمحبتش و اخلاق نیکویش من را درمان کرد خداوند جزای خیر به او دهد.

وی با بیان این‌که بیماری سرطان و هزینه‌های سنگین درمان این بیماری توان مالی را که داشتیم را هم از ما ربود، از کمک‌های خیران مهرانه برای درمان خود و تمامی بیماران تحت پوشش قدردانی کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار