• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برنامه های هدفمند مهرانه با تزریق نیروی جوان و مستعد خیر به بدنه مجموعه محقق شدنی است

در نشست مسول کمیته منابع انسانی مهرانه با دست اندرکاران این مجموعه در تکاب مطرح شد/ برنامه های هدفمند مهرانه با تزریق نیروی جوان و مستعد خیر به بدنه مجموعه محقق شدنی است

در نشست مسول کمیته منابع انسانی مهرانه با دست اندرکاران این مجموعه در تکاب مطرح شد/

برنامه های هدفمند مهرانه با تزریق نیروی جوان و مستعد خیر به بدنه مجموعه محقق شدنی است

دوشنبه 2 مرداد 96 منیره فیروزه، مسول کمیته منابع انسانی مهرانه در نشست با دست اندرکاران دفتر این مجموعه در تکاب چگونگی جذب نیروی خیر در کمیته ها و واحدهای دفاتر را برای اعضای حاضر توضیح داد و گفت: باید بر اساس علاقمندی ها و استعدادهای خیرین، مسولیت های لازم را به آنان واگذار نمایید.

وی بر لزوم بهره مندی از مناسبت های دینی، مذهبی، علمی، ورزشی و اجتماعی و حتی دور همی های خانوادگی با هدف معرفی مهرانه و جذب نیروی فعال خیر  به بدنه مهرانه با همراهی مسولان دفاتر مجموعه در شهرستان ها و مناطق هدف تاکید کرد.

فیروزه با بیان اینکه خیران در مهرانه چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ یدی و فکری همواره پشتوانه محکمی برای این مجموعه بوده و هستند، بر لزوم ساماندهی منابع انسانی فعال در مجموعه تاکید کرد.

در پایان راهکارهای موفق مهرانه مرکز زنجان برای دستیابی به اهداف والای بشردوستانه مجموعه که جذب منابع انسانی مهم ترین مورد برای تحقق آن می باشد، توسط مسول منابع انسانی انجمن ارایه شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار