• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مسولان و دست اندرکاران انجمن خیریه "امید" آذربایجان غربی از دفاتر مهرانه

بازدید مسولان و دست اندرکاران انجمن خیریه "امید" آذربایجان غربی از دفاتر مهرانه

بازدید مسولان و دست اندرکاران انجمن خیریه "امید"  آذربایجان غربی از دفاتر مهرانه

ظهر یکشنبه 8 مرداد 96 مسولان و دست اندرکاران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) با حضور در دفتر مرکزی مهرانه و با توضیحات سیف اله عبداللهی، مدیر اجرایی دفتر مرکزی انجمن از نحوه تشکیل پرونده، مشاوره و سایر خدمات درمانی در ابتدای تحت پوشش قرار گرفتن بیماران مطلع شدند.

همچنین کلیه خدمات کمیته های منابع انسانی، مددکاری، تبلیغات و واحدهای روابط عمومی، سمعی بصری و حسابداری به صورت اختصار از سوی مدیر اجرایی دفتر مرکزی به مسولان انجمن خیریه امید تشریح شد.

جواد گرانمایه، مسول کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید مراحل ساخت، تجهیز و نحوه اداره مرکز رادیوتراپی مهرانه و چگونگی پذیرش بیمار از اقصی نقاط کشور و اسکان رایگان آنان را مطرح کرد.

در بازدید اسد حبیبی، عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن امید و هیات همراه از کمیته قلک مهرانه، مینا ارغوانی فرد چگونگی جذب خیر در این کمیته، نحوه فعالیت آنان، روش شمارش پول با دستگاه های سکه شمار و اسکناس شمار را برای میهمانان شرح داد و بر لزوم اداره امور محوله بر اساس چارت تشکیلاتی مجموعه تاکید کرد.

در ساختمان حدیدیان نیز کلیه خدمات آموزشی به دانش آموزان مبتلا به سرطان و یا دارای والدین بیمار، نحوه دریافت سفارش های بنرهای مناسبتی و تاج گل، چگونگی هدایت جلب مشارکتهای مالی و معنوی مردم در تمامی نقاط شهری و روستایی استان زنجان با تشکیل کمیته شهرستان و چگونگی شناسایی رابطان برای هدایت بخش ولو کوچک دستمزدهای کارکنان برای اختصاص به بیماران مهرانه در واحد کسر از حقوق از سوی کارمندان مربوطه تشریح شد.

مسولان و دست اندرکاران انجمن امید استان آذربایجان غربی از مرکز رادیوتراپی انجمن خیریه مهرانه نیز به عنوان آخرین ایستگاه بازدید نمودند و با توضیحات مهندس گرانمایه با ماحصل کار خیر 100 هزار نیک اندیش زنجانی آشنا شدند.
آخرین اخبار