• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

منیره فیروزه: مهرانه با خیرپروری خود توانسته در خدمات رسانی به مبتلایان به سرطان جزو انجمن‌های سرآمد باشد

در نشست با خیران دفتر مهرانه خرمدره عنوان شد؛ منیره فیروزه: مهرانه با خیرپروری خود توانسته در خدمات رسانی به مبتلایان به سرطان جزو انجمن‌های سرآمد باشد


در نشست با خیران دفتر مهرانه خرمدره عنوان شد؛

منیره فیروزه: مهرانه با خیرپروری خود توانسته در خدمات رسانی به مبتلایان به سرطان جزو انجمن‌های سرآمد باشد

منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه سه‌شنبه 10 مرداد 96 با اشاره به تاریخچه فعالیت این انجمن و خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان اظهار کرد:  در مهرانه از سال 85 تاکنون بیش از 5 هزار فقره پرونده تشکیل شده است.

وی از مسئولین و دست اندرکاران دفتر مهرانه خواست تا به منظور اطلاع از خدمات صورت گرفته در راستای خدمات رسانی به بیماران تمامی اقدامات و کمکهای مالی، یدی و غیرنقدی خود را ولو کوچک ثبت و ضبط کنند تا جلوی هر گونه سوء استفاده احتمالی گرفته شود.

فیروزه کمیته منابع انسانی را قلب تپنده مهرانه دانست و گفت: مهرانه با خیرپروری خود توانسته در زمینه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان جزو سرآمدان انجمن های خیریه کشور باشد.

وی ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی کارها و فعالیت ها برای سپری شدن امور محوله با اشاره به عضوگیری حدود 895 نفر از افراد علاقمند برای حضور در فعالیت های مردمی (نقدی و غیرنقدی) در این دفتر تصریح کرد: ما نباید تنها به عضوگیری خیر در کمیته منابع انسانی اکتفا کنیم و فرم ها را در آرشیومان جا دهیم بلکه باید با پیگیری امور وی را وارد جریان فعالیت در مهرانه قرار دهیم.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه از خیرین خواست تا با اطلاعات کافی از مهرانه و فعالیت های آن نسبت به جذب خیرین اقدام نمایند.

وی در پاسخ به  یکی از خیرین که در مورد لزوم ورود مهرانه در فعالیت های اقتصادی برای جذب خیر سوال کرد، افزود: طبق اساسنامه مهرانه به هیچ عنوان وارد فعالیت های اقتصادی نشده و نخواهد شد. 

فیروزه ادامه داد: برای جذب خیر کمیته منابع انسانی با بهره گیری از مهارت های ارتباط گیری با افراد برای زدن نبض مهرانه اقدام به عضوگیری می کند چرا که اعتقاد داریم هنر این کمیته زمانی مشخص می شود که بدون پرداخت ریالی پول، در جذب خیرین عملکرد موفقی داشته باشد.

وی با بیان این‌که هر کمیته و  هر واحد در روز حداقل 2 خیر را در واحد یا کمیته خود جذب نماید بر لزوم ایجاد فضای نشاط و معنوی در دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها تاکید کرد.

در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه ایده ها و برنامه های خود جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را ارایه دادند.

علاوه بر این مصوب شد تا خانم منیره فیروزه به عنوان مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در  یکی از اجتماعات مردمی حضور یابد.
آخرین اخبار