• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید وزیر دفاع از این مجموعه؛

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید وزیر دفاع از این مجموعه؛ دستگاه رادیوتراپی مستقر در مهرانه در اوج تحریم ها خریداری شد/ مهرانه را با حمایت مردمی ساختیم

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید وزیر دفاع از این مجموعه؛ مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید وزیر دفاع از این مجموعه؛

دستگاه رادیوتراپی مستقر در مهرانه در اوج تحریم ها خریداری شد/ مهرانه را با حمایت مردمی ساختیم

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید وزیر دفاع و هیئت همراه از این مجموعه گفت: کلینیک رادیوتراپی این مجموعه با استقرار دستگاه‌های فوق پیشرفته که به همت خیران این مجموعه در اوج تحریم خریداری شده است به بیماران سراسر کشور خدمات باکیفیت درمانی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در سال 93 با همت خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اقدام به خرید دستگاه رادیوتراپی (مدل انکور) از شرکت زیمنس آلمان به مبلغ 4 میلیارد و 900 میلیون تومان کرده است که یکی از پیشرفتهترین دستگاههای رادیوتراپی موجود در ایران میباشد. به منظور رفاه حال بیماران دستگاه دوم نیز به مبلغ 4 میلیارد و 900 میلیون تومان با یاری خیرین گرامی آقایان مهندس مهدی شهیدی و مهندس حامد منصوری خریداری شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به پذیرش روزانه بیماران در بخش شیمی درمانی این مجموعه از ابتدای مهر ماه 96 عنوان کرد: این بخش مجهز به 47 تخت می باشد.

مهندس گرانمایه با اشاره به استقرار دومین دستگاه هایپر ترمیای کشور در بخش شیمی‌درمانی مهرانه در زنجان گفت: یکی از خیران ساکن خارج از کشور به نام خانواده یزدی فر با صرف هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان این دستگاه را خریداری کرده و به مهرانه هدیه داده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار