• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آئین افتتاحیه تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

با همکاری مهرانه و دانشگاه علوم پزشکی؛ آئین افتتاحیه تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

آئین افتتاحیه تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد با همکاری مهرانه و دانشگاه علوم پزشکی؛ 

آئین افتتاحیه تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

نخستین سمینار انجمن خیریه مهرانه عصر سه‌شنبه 7 آذر 96 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای حرکت در پژوهش و آشنایی با بیمار سرطان تحت عنوان " آئین افتتاحیه تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان" در محل سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، دکتر مینوش مقیمی، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره مهرانه  و فوق تخصص خون و آنکولوژی در این مراسم با اشاره به این‌که خوشبختانه با در دست داشتن اطلاعات بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در مهرانه بستر بسیار خوبی برای انجام کارهای تحقیقاتی در حوزه سرطان وجود دارد، بر لزوم بهره مندی از پتانسیل های موجود در انجمن تاکید کرد.

وی با عنوان " قطعا در حوزه تعیین نقشه سرطان (Cancer Map  ) می توانیم موفق عمل کنیم" برای موفقیت‌های تیم تحقیقاتی ABC مهرانه و داشنگاه علوم پزشکی آرزوی موفقیت کرد.

محمدجواد محمدی، دانشجوی پزشکی و پایه گذار تیم تحقیقاتی ABC در این مراسم با بیان اینکه "این تیم تحقیقاتی به دنبال به نتیجه رسیدن پژوهش ها در جهت پایان دادن به تمامی غم ها و رنج های بیماران مبتلا به سرطان می باشد" ابراز کرد: تیم تحقیقاتی ABC با تلاش پژوهشگران و متخصصان امر در نظر دارد تا تمامی جنبه‌های حوزه سرطان را در حوزه تحقیق و پژوهش مدنظر قرار دهد و برای دستیابی به نتایج در وهله نخست Non_biologic را قبلتر از biologic آغاز نماید.

وی با اشاره به زمان بر بودن تحقیقات و آزمایشات حوزه Biologic عنوان کرد: در راستای انجام پژوهش‌های تیم تحقیقاتی ABC و معرفی نقشه سرطان زنجان در دانشکده پزشکی گروه تحقیقاتی در 3 حوزه بیوشیمی، ژنتیک و ایمونولوژی و در دانشکده داروسازی در دو گروه نسبت به امور محوله اقدام می‌کند.

علاوه بر آن آزیتا محمدزاده، خانم مقدم، مریم عراقی و دیگر اعضای تیم تحقیقاتی ABC اهداف تشکیل این تیم و برنامه‌های آینده را تشریح کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار