• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

زندگی در راهی بهتر - اندیشه هایی درباره راستی، مهرورزی و نیکبختی

زندگی در راهی بهتر - اندیشه هایی درباره راستی، مهرورزی و نیکبختی اینجا مهرانه است، سرزمین مهربانی‌ها، درست جایی در قلب پایتخت شور و شعور حسینی، جایی که ۱۰۰ هزار خیر زنجانی با تاسی از مولایشان علی (ع) مهربانی را در جای جای این مجموعه میان مبتلایان به سرطان و یاری‌طلبان بخش کرده‌اند.

زندگی در راهی بهتر - اندیشه هایی درباره راستی، مهرورزی و نیکبختی زندگی در راهی بهتر - اندیشه هایی درباره راستی، مهرورزی و نیکبختی

 اینجا مهرانه است، سرزمین مهربانی‌ها، درست جایی در قلب پایتخت شور و شعور حسینی، جایی که 100 هزار خیر زنجانی با تاسی از مولایشان علی (ع) مهربانی را در جای جای این مجموعه میان مبتلایان به سرطان و یاری‌طلبان بخش کرده‌اند.

"کمیته قلک" مهرانه یکی از دفاتر 6 گانه این مجموعه در شهر زنجان است که به دلیل متمرکز شدن کمک‌های مالی واریز شده به قلک‌ها به قلب تپنده مهرانه معروف بوده و واحد شمارش این کمیته خیرینی با لبخندهای زیبا و گشاده رو و دنیایی از تجربه را به خود جای داده است که همگی با نیت انجام کار خیر دور هم جمع شده‌اند.

"اکبر عندلیبی"، بازنشسته بانک ملی 7 سال است که برای شمارش مبالغ قلکها هر روز همانند یک کارمند در این واحد حضور می‌یابد و به عنوان مسئول امور بانکی واحد شمارش کمیته قلک به بیماران مهرانه ای خدمت می‌کند.

"اکبر احمدی"، از معلمان بازنشسته زنجانی است که شادی روح پدر و مادرش را دلیل فعالیت 6 ساله‌اش در کمیته قلک می‌داند.

"محمدحسین نصرتی"، بازنشسته دامپزشکی با 2 سال حضور در مهرانه است و محمدصادق مهدیخانی از بازنشستگان وزارت دفاع می باشد که 2 سال پیش از طریق نوه‌اش با مهرانه آشنا شده و پس از آن نتوانسته از کمیته قلک دل بکند، درست مثل "خیراله بازرگان" دارای شغل آزاد که یک روز به صورت اتفاقی قلک مهرانه را برای تخلیه به این مجموعه آورد و پس از یک بار شمارش مبالغ آن برای فعالیت در مهرانه علاقمند شد.

 با تشکر از "لیلا نصیری وطن"، "مینا نجفلو"، "عصمت موسوی"، بازنشسته استانداری و "زهرا حاجی‌حسنی" از خیرین کمیته قلک که امروز (9 بهمن 96) با وجود برف و یخبندان همانند سایر روزهای عادی زنجان برای تزریق کمک‌های مالی مردم به حساب مهرانه جهت صرف در امور دارو و درمان مبتلایان به سرطان در این دفتر حضور یافتند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار