• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آیت الله قائم مقامی در نشست فرهنگی-مذهبی مهرانه تاکید کرد؛

آیت الله قائم مقامی در نشست فرهنگی-مذهبی مهرانه تاکید کرد؛ لزوم تبدیل مهرانه به الگوی مطرح کشوری در حوزه خدمات رایگان به مبتلایان به سرطان

آیت الله قائم مقامی در نشست فرهنگی-مذهبی مهرانه تاکید کرد؛ آیت الله قائم مقامی در نشست فرهنگی-مذهبی مهرانه تاکید کرد؛

لزوم تبدیل مهرانه به الگوی مطرح کشوری در حوزه خدمات رایگان به مبتلایان به سرطان 

"آیت الله سیدمحمد قائم مقامی"، استاد حوزه و دانشگاه در این نشست که 12 بهمن 96 در سالن جلسات مرکز رادیوتراپی مهرانه برگزار گردید، با بیان اینکه بیماران مبتلا به سرطان با صرف هزینه های زیادی در مراکز درمانی پایتخت تحت مداوا قرار می گیرند، به خدمات 100 درصد رایگان خدمات رادیوتراپی این مجموعه به بیماران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ضروری است تا مهرانه به عنوان الگو در سطح کشور مطرح گردد.

وی تاسیس مهرانه را کاری در جهت رضایت الهی دانست و برای دست اندرکاران آن آرزوی موفقیت و سرفرازی کرد.

سپس "ملیحه قدیمی"، مسئول کمیته مددکاری مهرانه با اشاره به تشکیل 5800 فقره پرونده از  خدمات معیشتی این کمیته در کنار ارائه خدمات درمانی بیش از 90 تا 100 درصد رایگان مهرانه گفت.

"مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته قلک نیز میزان کمک های واریزی مردم به قلک های مجموعه در ماه را حدود 150 میلیون تومان عنوان کرد. 

"سیف الله عبداللهی" ، مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه با بیان اینکه مبالغ اهدایی به این مجموعه روزانه ساعت 8 به حساب انجمن واریز و تا ساعت 14 همان روز نیز خالی می شود، خدمات مهرانه شیمی درمانی و حمایت دارویی (بدون محدودیت) و با هر مبلغی که نیاز باشد(فقط مختص بیماران استان و مناطق تابعه تحت پوشش) خدمات رادیوتراپی (بدون محدودیت از سرتاسر نقاط کشور) را شامل می شود: این خدمات نتیجه هماهنگی زنجیروار کمیته ها و واحدهای مهرانه در جهت برطرف شدن نیاز بیماران است.

"خلیل اشرفی"،  عضو واحد ورزش به نمایندگی از کمیته آموزش و پیشگیری نیز با بیان "بیش از 2 سال از راه اندازی ورزش مهرانه می گذرد" به برگزاری ورزش صبحگاهی در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته اشاره کرد.

"بهروز کاوندی"،  مسئول کمیته شهرستان نیز ابراز کرد: با راه اندازی این کمیته در جهت مدیریت خدمات مهرانه در شهرستان ها و مناطق تابعه، به تدریج دفاتر انجمن با کمیته ها و واحدهای زیرمجموعه در سطح کوچک راه اندازی گردید.

"اکرم میرزاغفور"، قائم مقام کمیته بانوان با بیان اینکه این کمیته دو سال قبل راه اندازی شده است، افزود: برپایی بازارچه و فروش اجناس به نفع مبتلایان به سرطان مهرانه، خیاطی و دوخت ملحفه ها و لباس های یکبارمصرف شیمی درمانی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی و کارگاه آموزشی از جمله خدمات 35 تا 40 خیر ثابت کمیته بانوان می باشد.

خانم "رضایی" نیز به عنوان نماینده کمیته منابع انسانی با اشاره به اینکه 60 خیر در طول هفته در این کمیته در واحدهای زبر مجموعه نظیر جذب، بازدید و تعاملات، تشریفات ، تماس تلفنی و غیره حضور می یابند، کمیته منابع انسانی را نقطه عطف تمامی واحدها و کمیته های انجمن نامید.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار