• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پوشش بیش از 200 برنامه رویدادی صوتی و تصویری در واحد سمعی و بصری مهرانه

در سال 96 صورت گرفت؛ پوشش بیش از 200 برنامه رویدادی صوتی و تصویری در واحد سمعی و بصری مهرانه

پوشش بیش از 200 برنامه رویدادی صوتی و تصویری در واحد سمعی و بصری مهرانه در سال 96 صورت گرفت؛

پوشش بیش از 200 برنامه رویدادی صوتی و تصویری در واحد سمعی و بصری مهرانه 

"محسن ملهونی"، مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه در جلسه سالیانه اعضای خیر این واحد با مدیرعامل مهرانه ضمن قدردانی از فعالیت بی‌دریغ  80 خیر در بدنه سمعی و بصری مجموعه اظهار کرد: پوشش صوتی-تصویری بیش از ۲۰۰ برنامه رویدادی در سال ۱۳۹۶ معادل ۱۱۸۶ ساعت، تهیه و تدوین بیش از ۱۸۰ کلیپ به همراه مونتاژ مراسمات سالن آمفی تئاتر که در مقایسه با پارسال رشد قابل توجهی داشته است و  تبدیل و آرشیو برنامه های یکساله مهرانه ؛ کلینیک رادیوتراپی و همایش های سالن آمفی تئاتر از جمله اقدامات صورت گرفته در واحد سمعی بصری مهرانه بوده است.

وی در ادامه با از ارسال بیش از ۱۰۰ کلیپ-تیزر و ... به کانال؛ آپارات و اینستاگرام مهرانه خبر داد و بر لزوم گسترش تبلیغات جهت معرفی مهرانه و برنامه‌های این مجموعه تاکید کرد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز در این جلسه با تشکر از فعالیت های خالصانه خیرین واحدسمعی بصری مهرانه گفت: "باعث افتخار است که این تعداد کار خیر درطول یک سال صورت گرفته است".

مهندس وثوق با اشاره به اینکه فعالیت خیرین سمعی بصری در همایش برج میلاد نقطه عطفی است؛ افزود: فعالیت های پشت صحنه خیرین سمعی بصری در برنامه ها نشانه اخلاص این گروه است.

وی همچنین از تلاش های بینظیر خیرین در به تصویرکشیدن بازارچه مهرانه تقدیر وتشکر نمود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار