• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

معتقدیم مهرانه باید یک سبقه و رنگ مذهبی داشته باشد

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در جمع هنرمندان زنجانی: معتقدیم مهرانه باید یک سبقه و رنگ مذهبی داشته باشد

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در جمع هنرمندان زنجانی:

معتقدیم مهرانه باید یک سبقه و رنگ مذهبی داشته باشد

رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان و جمعی از اعضا و هنرمندان خیر پس از بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه که ظهر پنجشنبه 23 فروردین 97 صورت گرفت؛ در نشست با "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن مهرانه که در سالن جلسات مرکز رادیوتراپی برگزار گردید، حاضر شد.

در ابتدای نشست مدیرعامل مهرانه با عنوان اینکه " معتقدیم مهرانه باید یک سبقه و رنگ مذهبی داشته باشد" بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیج هنرمندان تاکید کرد و حضور استاد ترخانه در جلسه را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه مهرانه یک مرکز فرهنگی پزشکی است و در حوزه فرهنگ، هنر نقش اساسی دارد به نقش تاثیرگذار هنر در کاهش استرس بیماران مبتلا به سرطان اشاره کرد و ضمن استقبال از پیشنهادی مبنی بر اجرای نمایش صحنه ای و خیابانی در مهرانه افزود: چنین اقداماتی مردم را با فرهنگ مهرانه آشنا خواهد کرد.

جناب سرهنگ سیدسجاد موسوی، رئیس بسیج هنرمندان نیز با بیان اینکه مهرانه مرکزی است که مطابق با نیازهای روز دنیا ساخته شده و طراحی فضای مرکز به گونه ای است که مبتلایان به سرطان با آرامش درمان می‌شوند بر لزوم همکاری با این مجموعه نظیر برگزاری تئاتر، موسیقی، خط و خوشنویسی با هدف ایجاد آرامش و کاهش دگرگونی و ناراحتی بیماران مبتلا به سرطان با بهره گیری از ظرفیت های انجمن های هنری زیرمجموعه بسیج هنرمندان تاکید کرد.

استاد حسن ترخانه از نقاشان مشهور زنجانی نیز در نشست مهرانه را نعمت الهی دانست که خداوند به انسان های خیر لطف کرده است تا در برداشتن باری از دوش بیماران مبتلا به سرطان نقشی داشته باشند.

وی با عنوان "مهرانه حاصل تلاش خیرین معتقد زنجانی است" تلاشگران و دست اندرکاران این مجموعه را دعوت شدگان از سوی خدا برای کار نیک دانست و برای موفقیت چنین انسان هایی آرزوی موفقیت کرد.

آقای عطایی دیگر هنرمند حاضر در نشست نیز پیشنهاد کرد تا با تشکیل اتاق فکر متشکل از جامعه هنرمندان جهت بررسی تمامی ابعاد هنر در مجموعه مهرانه اقدامات زیرساختی برای حضور و مشارکت هنرمندان جهت سهیم شدن آنان در کار نیک صورت گیرد.

آقای عطایی نیز با بیان اینکه مهر سال 96 واحدهنرمندان زیرمجموعه کمیته تبلیغات مهرانه با 6 کارگروه تئاتر، فیلم و عکس، هنرهای تجسمی، ادبیات، موسیقی و سخنوری و اجرا تشکیل شده است، ابراز کرد: هم اکنون 112 نفر عضو فعال در کمیته هنرمندان به ثبت رسیده است.

وی پیشنهاد کرد تا هنرمندان علاقمند به حضور در مهرانه با اجرای نمایش صحنه ای یا خیابانی و برپایی فستیوال تئاتر نمایشی این مجموعه را همراهی کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار