• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تشکیل 6700 فقره پرونده مربوط به مبتلایان به سرطان در دفتر مرکزی مهرانه

از ابتدای تاسیس مهرانه تا پایان فروردین ۹۷ صورت گرفت؛ تشکیل ۶۷۰۰ فقره پرونده مربوط به مبتلایان به سرطان در دفتر مرکزی مهرانه

از ابتدای تاسیس مهرانه تا پایان فروردین 97 صورت گرفت؛

تشکیل 6700 فقره پرونده مربوط به مبتلایان به سرطان در دفتر مرکزی مهرانه

"سیف اله عبداللهی"، مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه از تحت پوشش قرار گرفتن 6700 بیمار مبتلا به سرطان مربوط به استان زنجان و مناطق تابعه از سال 85 تا پایان فروردین 97 در این مرکز خبر داد.

وی با بیان اینکه تنها خدمات رادیوتراپی این مجموعه که از گران ترین مراحل درمان نیز محسوب می شود شامل حال مبتلایان به سرطان سراسر کشور می شود، ابراز کرد: مابقی خدمات درمانی مهرانه مختص بیماران شهرهای استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان اعم از میانه استان آذربایجان شرقی، بیجار استان کردستان و تکاب استان آذربایجان غربی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در کنار خدمات درمانی، بیماران نیازمند جهت بهره مندی از خدمات درمانی در 5 گروه A تا E قرار می گیرند، ادامه داد: دست اندرکاران کمیته مددکاری به منظور ارائه خدمات باکیفیت به بیماران وضعیت معیشتی بیماران را نیز مورد بررسی قرار می دهند.

عبداللهی با بیان اینکه بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال تحت پوشش مهرانه قرار می گیرند به همکاری این مجموعه با انجمن محک تهران که بیماران زیر 14 سال را تحت پوشش قرار می دهد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عامل محک جهت تشکیل پرونده بیماران زیر 14 سال در مهرانه حضور دارند.

مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه با بیان اینکه خیرین رکن اصلی مجموعه هستند به حضور اقشار مختلف داوطلب برای کار خیر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور از خدمات اسکان رایگان مهمانسرای مهرانه در تهران بهره مند می شوند، اضافه کرد: مهرانه در تلاش است تا به رسالت اصلی خود که کاهش درد و رنج مبتلایان به سرطان است جامه عمل بپوشاند.

عبداللهی با اشاره به حضور قابل توجه خیرین در زیر مجموعه کمیته مددکاری چگونگی خدمات کمیته‌ها و واحدهای مجموعه در 6 دفتر  زنجان و  دفاتر مهرانه در شهرستان‌های تحت پوشش را شخصا تشریح کرد.

منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی با اشاره به حیطه کاری واحدهای زیرمجموعه این کمیته تصریح کرد: 9 کمیته و 6 واحد مستقل با زیرمجموعه ها در مهرانه فعالیت می کنند که تزریق نیرو بر اساس نیازها از اولویت های اصلی کمیته منابع انسانی است.

وی با بیان اینکه خیرین بر اساس علاقمندی هایشان به واحدها و کمیته های مهرانه معرفی و بکار گرفته می شوند، ابراز کرد: علاوه بر این هماهنگی های لازم جهت تشریفات، پذیرایی و بکارگیری از توانمندی خیرین سطح شهر  نظیر قنادی ها و فعالان اقتصادی و شهروندان خیر به منظور برگزاری مراسمات و برنامه های کمیته ها و واحدهای مهرانه بر عهده این کمیته می باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار