• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آئین تجلیل از خیرین مهرانه در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد

آئین تجلیل از خیرین مهرانه در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد در این مراسم که پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷ با حضور شهروندان خیر و جمعی از اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مهرانه برگزار گردید ابتدا "منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه ضمن خوش آمدگویی به حضار هدف از برگزاری این ویژه مراسم را تکریم جایگاه خیرین اعلام کرد.

آئین تجلیل از خیرین مهرانه در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد آئین تجلیل از خیرین مهرانه در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد

در این مراسم که پنجشنبه 13 اردیبهشت 97 با حضور شهروندان خیر و جمعی از اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مهرانه برگزار گردید ابتدا "منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه ضمن خوش آمدگویی به حضار هدف از برگزاری این ویژه مراسم را تکریم جایگاه خیرین اعلام کرد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز با گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) و ایام شعبانیه اضافه کرد: "وجود نازنین امام زمان غیرقابل نفی است، ایشان با زره پیغمبر(ص) و شمشیر علی در دستانش است با 313 یار خود ظهور خواهد کرد".

وی با عنوان" زنجانی های خیر بر اساس اعتقادات دینی و باورهای مذهبی مهرانه را ساختند"، با اشاره به الگوگیری از محک در ساخت مهرانه ابراز کرد: کلینیک مهرانه را با تغییرات جزئی از مرکزی در مونیخ آلمان الگوگیری کردیم.

وی با بیان "اگر مهرانه با تقویت بنیان های مذهبی حرکت نکند راه به جایی نخواهد برد"ادامه داد: تا به امروز به لطف خدا و اعتقاداتمان توفیق خدمت به خلق خدا نصیبمان شده است.

تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس سلفی مهرانه و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز بود که به همت کمیته منابع انسانی مهرانه صورت گرفت.

"باتشکر از جناب اقای رخشان، مدیرشعب بانک ملت استان زنجان و دست اندر کاران این مجموعه؛اسپانسر مراسم تقدیر از خیرین مهرانه"

"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار