• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید 4417 نفری مردم از موزه کارهای خیر مردم زنجان در مهرانه/مهرانه برای بازدید مسئولین و کارکنان 19 ارگان زنجان از کلینیک، آماده میزبانی می‌باشد

مسئول گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه مطرح کرد: بازدید ۴۴۱۷ نفری مردم از موزه کارهای خیر مردم زنجان در مهرانه/مهرانه برای بازدید مسئولین و کارکنان ۱۹ ارگان زنجان از کلینیک، آماده میزبانی می‌باشد

بازدید 4417 نفری مردم از موزه کارهای خیر مردم زنجان در مهرانه/مهرانه برای بازدید مسئولین و کارکنان 19 ارگان زنجان از کلینیک، آماده میزبانی می‌باشد مسئول گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه مطرح کرد:

بازدید 4417 نفری مردم از موزه کارهای خیر مردم زنجان در مهرانه/مهرانه برای بازدید مسئولین و کارکنان 19 ارگان زنجان از کلینیک، آماده میزبانی می‌باشد

مسئول گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه گفت: از ابتدای فعالیت گروه بازدید و تعاملات مهرانه تا ابتدای سال 97 و با هماهنگی‌های خیرین این واحد، 318 عنوان بازدید در قالب گروه‌های اداری، شرکتی و خانوادگی با 4417 بازدیدکننده به ثبت رسیده است.

"سجاد یگانه"، مسئول گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه ضمن تشریح تاریخچه فعالیت این واحد اظهار کرد: بهمن 94 موضوع تشکیل واحد بازدید و تعاملات مهرانه با پیشنهاد بنده و خانم سهرابی یکی از خیرین فعال کمیته منابع انسانی مهرانه با هدف معرفی اهداف و رسالت های مجموعه مطرح و در اردیبهشت سال 95 گروه مربوطه تاسیس و با حمایت مدیرعامل محترم این واحد در خرداد ماه همان سال نخستین دعوت رسمی از کارکنان شرکت‌های زنجان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت گروه بازدید و تعاملات مهرانه تا ابتدای سال 97 و با هماهنگی‌های خیرین این واحد، 318 عنوان بازدید در قالب گروه‌های اداری، شرکتی و خانوادگی با 4417 بازدیدکننده به ثبت رسیده است. البته این آمار مربوط به بازدیدکنندگان که به صورت سرزده و یا با هماهنگی سایر کمیته‌ها و واحدهای مهرانه صورت می‌گیرد، نمی‌شود.

یگانه ادامه داد: گروه بازدید و تعاملات مهرانه با 2 خیر در زیر مجموعه کمیته منابع انسانی این مجموعه کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر 18 نفر نیروی داوطلب نسبت به هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های در 4 گروه (جذب، پیگیری، اطلاعات و اجرا) اقدام می‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که نتایج هماهنگی‌ها و پیگیری‌های خیرین در برخی از بازدیدها پس از یک هفته و برخی بیش از یک سال به طول می‌انجامد.

وی افزود: گروه بازدید و تعاملات مهرانه پل ارتباطی میان بازدیدکننده‌ها و مسئولین و دست اندرکاران انجمن می‌باشد و تا آنجایی که امکان دارد اطلاعات را به بازدیدکنندگان ارائه و به سئوالاتشان پاسخ می‌دهد و در صورت بروز هر گونه ابهام نخست به ابهامات افراد پاسخ گفته و در صورت عدم قانع شدن بازدیدکنندگان را به مسئولین مربوطه ارجاع می‌دهد.

مسئول گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای استخراجی مشخص شد تا پایان آذر 96، متاسفانه 19 ارگان برای بازدید از کلینیک مهرانه اعلام آمادگی نکرده‌اند و یا رابط مهرانه‌ای در این دستگاه‌ها وجود نداشته است تا این امکان برای کارکنان فراهم گردد که سازمان بازرگانی، نهادهای بازنشستگی، دامپزشکی، گمرک، شهرداری و سازمان های تابعه از جمله ادارات و نهادهای نامبرده می‌باشند.

وی با عنوان " بازدید از کلینیک انجمن خیریه مهرانه کاملا رایگان می‌باشد" به اهداف گروه بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه اشاره کرد و گفت: این بازدیدها در راستای ایجاد تعاملات سازنده و آشنایی چهره به چهره مردم زنجان، ایران و جهان با مهرانه در دستور کار گروه بازدید و تعاملات مهرانه قرار گرفته است.

وی از دستگاه‌های دولتی و اجرایی خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های برنامه‌های ملی که در زنجان برگزار می‌شود در راستای جهانی شدن مهرانه به عنوان رابط خیر مهمانان‌شان را برای بازدید از مهرانه دعوت نمایند.

یگانه با بیان اینکه در بازدیدهای این گروه برنامه‌های حوزه آموزش و پیشگیری به صورت چشمگیر به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود و خوشبختانه نتایج مثبتی نیز داشته است، عنوان کرد: در تلاشیم تا با تعامل با اصناف استان زنجان و بازاریان و روستائیان که از اقشار تاثیرگذار در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند نسبت به اجرای هدفمند برنامه بازدید و تعاملات با محوریت گسترده کردن حضور در کارگاه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان اقدام کنیم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار