• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ زمینه‌ساز کارهای بزرگ و نیکوکارانه/ تجهیزات اهدائی ریز و درشت در مهرانه از "صدق دل" خیرین آن حکایت دارد

جانشین پلیس فتا زنجان در مهرانه؛ مهرانه؛ زمینه‌ساز کارهای بزرگ و نیکوکارانه/ تجهیزات اهدائی ریز و درشت در مهرانه از "صدق دل" خیرین آن حکایت دارد

مهرانه؛ زمینه‌ساز کارهای بزرگ و نیکوکارانه/ تجهیزات اهدائی ریز و درشت در مهرانه از "صدق دل" خیرین آن حکایت دارد جانشین پلیس فتا زنجان در مهرانه؛

مهرانه؛ زمینه‌ساز کارهای بزرگ و نیکوکارانه/ تجهیزات اهدائی ریز و درشت در مهرانه از "صدق دل" خیرین آن حکایت دارد

جناب سرگرد سیداحمد موسوی، جانشین پلیس فتا زنجان و همراهان این مجموعه ظهر پنجشنبه 24 خرداد 97 پس از بازدید از کلینیک تخصصی در نشست با مدیرعامل مهرانه اظهار کرد: مهرانه با جلب حمایت زنجانی‌ها در راستای خدمت رسانی خالصانه به مبتلایان به سرطان اقدامات قابل تقدیری انجام داده است که هر کس با مشاهده این حجم از خدمات به زنجانی بودنش افتخار می‌کند.

وی با عنوان "مؤسسان مهرانه با پایه ریزی چنین مجموعه‌ای زمینه را برای افرادی که نیت کار خیر دارند فراهم کرده‌اند"، افزود: تمامی امکانات و تجهیزات اهدائی ریز و درشت در مهرانه از "صدق دل" نیکوکاران آن حکایت دارد.

سرگرد موسوی با بیان اینکه " من با بیماری سرطان بیگانه نیستم و می‌دانم بیماران و خانواده‌های آنان متحمل چه هزینه‌ها و مشکلات سنگینی هستند" اضافه کرد: ارزش کارهای صورت گرفته در مهرانه را با تمام وجود درک می‌کنم.

جانشین پلیس فتا زنجان در پایان ضمن هشدار در خصوص شیوه‌های جدید کلاهبرداری اینترنتی، مطالبی در حوزه ارتقا امنیت در مباحث مربوط به فعالیت‌های مهرانه در فضای مجازی ارائه کرد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز در این نشست با بیان اینکه "مردم زنجان در ساخت، تجهیز و اداره مهرانه نقش اول هستند" افزود: مهرانه بدون بودجه دولتی و با پول بیمه ها و کمک خیرین مهرانه با استانداردهای به روز جهانی توسط مردم اداره می‌گردد.

وی با عنوان "با استعانت از خدا و توکل به او و نیت خالص نیکوکاران مجموعه‌ای برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در زنجان پایه ریزی شده است" تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع سلامتی مردم، از اوایل سال 99 مهرانه وارد فاز تحقیقات علمی در حوزه سرطان خواهد شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار