• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حذف 10 هزار سفر بیماران مبتلا به سرطان با فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه در ابهر

مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر: حذف ۱۰ هزار سفر بیماران مبتلا به سرطان با فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه در ابهر/مهرانه زنجان خدمات رایگان به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان را به بیماران ابهری ارائه کرد

حذف 10 هزار سفر بیماران مبتلا به سرطان با فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه در ابهر مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر:

حذف 10 هزار سفر بیماران مبتلا به سرطان با فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه در ابهر/مهرانه زنجان خدمات رایگان به ارزش 1.5 میلیارد تومان را به بیماران ابهری ارائه کرد

مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر دوشنبه 4 تیر 97 در همایش خیرین که در محل سالن اجتماعات بیمارستان امدادی ابهر برگزار گردید، اظهار کرد: مهرانه در سال 85 با سرمایه مالی بسیار ناچیز با هدف متعالی حمایت از مبتلایان به سرطان در زنجان تاسیس شد و اینک به لطف الهی با پشتوانه 120 هزار نفری خیرین با نوآوری و ابتکار با راه اندازی دفاتر شهرستانی در داخل استان زنجان و 3 شهرستان خارج استان رسالتهای خود را پیگیری می کند.

وی با اشاره به ضعیف بودن منابع انسانی دفتر مهرانه ابهر افزود: 2400 نفر در عرض دو سال در کارگاه های پیشگیری مهرانه ابهر در محیط های آموزشی و مذهبی و تربیتی و اداری حضور یافته اند. 

امامی با اشاره به توزیع 7 هزار قلک در مدارس، منازل، شرکت های دولتی و خصوصی از ابتدای راه اندازی دفتر مهرانه (سال 93) تا به امروز، از کمک 940 میلیون تومان ابهری ها به مهرانه ابهر جهت خدمت به مبتلایان به سرطان تحت پوشش این شهرستان گفت و اضافه کرد: این در حالیست که تا به امروز مهرانه زنجان خدمات دارو و درمان رایگان به ارزش 1.5 میلیارد تومان به بیماران ابهری ارائه کرده است.

مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر از تشکیل 155 پرونده در دفتر مهرانه ابهر از ابتدای راه اندازی دفتر تا به امروز خبرداد و ابراز کرد: متاسفانه از این میزان 60 بیمار زیر خط فقر هستند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی سبد کالایی اعطا شده به بیماران نیازمند تحت پوشش ابهری در سال 96، 11 میلیون تومان بوده است به بازگشایی درمانگاه مهرانه ابهر در شهریور 94 اشاره کرد و افزود: تا به امروز 2800 مورد خدمت شیمی درمانی به ارزش 600 میلیون تومان ارائه شده است.

مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر ضمن قدردانی از خدمات خیرین در راه اندازی شیمی درمانی مهرانه در این شهرستان ادامه داد: بر اساس آمارها و با آغاز به کار درمانگاه شیمی درمانی مهرانه ابهر 10هزار سفر بیمار و همراه به خارج از ابهر با راه اندازی درمانگاه شیمی درمانی حذف شده است.

امامی اعزام 42 بیمار برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس و برگزاری جام مهرانه ویژه بانوان و آقایان در رشته فوتسال در سال 96 را از اقدامات صورت گرفته از سوی خیرین اعلام کرد.

"پریناز محمدبیگی"، مسئول ورزش مهرانه ابهر نیز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری منظم ورزش پیاده روی بانوان در صبح ساعت 7:30 روزهای زوج در محل پارک بانوان ابهر بر لزوم تسری این مهم به سایر پارک های بانوان مناطق ابهر نظیر شناط تاکید کرد و از برگزاری اردوهای درون شهری خبر داد و گفت: 13 تیر برنامه سیاحتی سرعین توسط مهرانه ابهر برگزار خواهد شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار