• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آقای حسین سلطانی، شهروند میانه‌ای برنده برنامه دورهمی چک اهدایی خود به مبلغ 10 میلیون تومان را به مهرانه تحویل دادند.

برنده برنامه تلویزیونی "دورهمی" چک ۱۰۰ میلیون ریالی خود را به بیماران مهرانه شهرستان میانه اهداء کرد آقای حسین سلطانی، شهروند میانه‌ای برنده برنامه دورهمی چک اهدایی خود به مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به مهرانه تحویل دادند.

آقای حسین سلطانی، شهروند میانه‌ای برنده برنامه دورهمی چک اهدایی خود به مبلغ 10 میلیون تومان را به مهرانه تحویل دادند. برنده برنامه تلویزیونی "دورهمی" چک 100 میلیون ریالی خود را به بیماران مهرانه شهرستان میانه اهداء کرد

آقای حسین سلطانی، شهروند میانه‌ای برنده برنامه دورهمی چک اهدایی خود به مبلغ 10 میلیون تومان را به مهرانه تحویل دادند.

"مظفر اجلی"، مدیر اجرایی دفتر مهرانه میانه این اقدام آقای سلطانی را در نهادینه و اشاعه فرهنگ بشردوستی و عشق به همنوع مؤثر دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی نیک‌اندیشان و نیکوکاران اظهار کرد: دفتر مهرانه میانه برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و شناسایی مبتلایان به سرطان جهت بهره‌مندی از خدمات مجموعه نیازمند جذب نیروهای داوطلب در بخش‌های مختلف از جمله قلک، مددکاری، بانوان، آموزش و پیشگیری و ... می‌باشد.

وی از میانه‌ای ها خواست تا در صورت تمایل به همکاری داوطلبانه با مهرانه به آدرس "میانه، پایین از میدان معلم جنب فروشگاه تعطیلات، بن بست شهید جباری پ 1" مراجعه نمایند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار