• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

با رای قاطع هیئت امنا، اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند.

اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند با رای قاطع هیئت امنا، اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند. با رای اکثریت آراء هیئت امنا، اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند.

با رای قاطع هیئت امنا، اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند. اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند

با رای قاطع هیئت امنا، اعضای هیات مدیره مهرانه اعم از اصلی، علی البدل، بازرسین برای چهارمین دور متوالی ابقا شدند.

بدین ترتیب حاج محمد حدیدیان، مهندس اصغر وثوق، دکتر مینوش مقیمی، مهندس جواد گرانمایه، سیدسجاد محمدی فرد، کمال الدین محرمی، یونس بازرگان به عنوان اعضای اصلی، ولی الله بیات، محمود یوسفی به عنوان اعضای علی البدل و دکتر جلال بهاریان، محمدصالح آقایی و مهندس علیرضا وثوق به عنوان بازرس از سوی اعضای حاضر در نشست سالانه جمعه 22 تیر 97 به عنوان هیئت مدیره مجموعه انتخاب شدند.

ظهر جمعه 22 تیر 97 با به حد نصاب رسیدن اعضای حاضر و با انتخاب 4 نفر به عنوان اعضای هیات رئیسه متشکل از رئیس(یوسف مرادلو) ، منشی(آقای صبا) و 2 نفر ناظر (خلیل اشرفی و خانم صنایعی) نشست سالانه هیئت امنای مهرانه رسما آغاز شد و مدیرعامل محترم گزارش یکساله فعالیتهای مهرانه در تمامی زمینه ها را به سمع حاضرین نشست رساند.

مرادلو در ابتدای نشست ضمن قدردانی از هیئت امنا و خیرین مخلص مهرانه‌ای و با بیان اینکه شما عزیزان به عنوان پشتیبان مادی و معنوی مهرانه را تنها نگذاشته‌اید و همواره در نقش اتاق فکر این مجموعه را در نیل به اهداف یاری می کند، دستور جلسه را قرائت کرد.

مرادلو کار مهرانه را یک معجزه دانست و به زنجان و زنجانی به دلیل استقرار چنین مجموعه ای در استان تبریک گفت.

وی عدم شفافیت مالی را آفت هر مجموعه ای دانست و خطاب به دست اندرکاران مهرانه گفت: نباید در مسیر خدمت گذاری به بیماران با هر سنگ اندازی از مسیر الهی خود منصرف شوند.

دکتر محسن علیمردانی، نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت امنای مهرانه نیز با اشاره به سطح علمی، بهره وری بالا و صداقت مهرانه در خدمت رسانی به بیماران تصریح کرد: دستاوردهای مهرانه مرهون تلاش دست اندرکاران این مجموعه است.

حاج رسول اربابی، دیگر عضو هیئت امنای مهرانه نیز با بیان اینکه همه با هم در کنار هم مهرانه را در تحقق اهدافش یاری می کنیم برای این مجموعه آرزوی موفقیتهای روزافزون کرد.

در پایان پس از موافقت خرید ساختمان برای کمیته بانوان در جهت بهره‌مندی حداکثری از پتانسیل های بانوان زنجانی، احداث مجموعه فرهنگی-ورزشی جهت عملیاتی کردن برنامه‌های پیشگیری و تبلیغی مجموعه، هر یک از اعضا با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته آقای بهاریان، بازرس اصلی ، حاج کمال الدین محرمی، مسئول کمیته فنی و مهندسی، مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی و مهندس وثوق، مدیرعامل مهرانه، برای پیشبرد اهداف انجمن پیشنهادات سازنده و نقطه نظرات شخصی خود را در حضور مدیرعامل مهرانه اعلام داشتند.

همچنین اعضای هیئت امنا با پیشنهاد تشکیل جلسه در هر فصل یکبار نیز موافقت کردند.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار