• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دعوت رسمی مدیرعامل مهرانه از سفیر ژاپن در تهران برای بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه

در پی عدم قبولی مهرانه از درخواست حمایت جهانی GGP صورت گرفت؛ دعوت رسمی مدیرعامل مهرانه از سفیر ژاپن در تهران برای بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه

دعوت رسمی مدیرعامل مهرانه از سفیر ژاپن در تهران برای بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه در پی عدم قبولی مهرانه از درخواست حمایت جهانی GGP صورت گرفت؛

دعوت رسمی مدیرعامل مهرانه از سفیر ژاپن در تهران برای بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، مدیرعامل مهرانه ضمن رد هر گونه دریافت کمک مالی و حمایتی ژاپن تحت عنوان برنامه جهانی (جی.جی.پی) از آقای کوبایاشی، سفیر این کشور در تهران برای بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه دعوت رسمی کرد.

در این نامه آمده است...
"جناب آقای کوبایاشی
سفیر محترم کشور ژاپن در تهران
با سپاس فراوان
خوشوقتم از حسن نظر جنابعالی نسبت به انجمن خیریه مهرانه زنجان سپاسگزار باشم. مطمئنا پیاده کردن برنامه های امیدبخش GGP در کشورهای جهان سوم می تواند بارقه های امید را در پی داشته باشد؛اما مهرانه زنجان که حامی بیماران مبتلا به سرطان استان و کشور است با اتکا به لطف خداوند و همراهی عظیم مردم استان زنجان خود به یک موسسه کمک کننده برای استان و کشور و منطقه تبدیل شده است. توانمندی های علمی و فرهنگی و مالی مهرانه این موسسه را به یک الگوی کشوری و منطقه ای تبدیل کرده که از پذیرفتن کمک مالی هر کشور خارجی کاملا بی نیاز می باشد.

ضمن قدردانی از منش انسانی این اقدام به استحضار می رساند که انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) با تکیه بر اصول اساسنامه خود که سازمانی مردم نهاد، غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است؛ و تنها با استعانت از ایزدمنان و با کمک های مستقیم مردمی، هم اکنون بعد از 12 سال پیشینه افتخارآمیز خود را بی نیاز از هر گونه کمک خارجی می داند و تنها با تکیه بر پشتوانه توانمند مردمی به فضل و یاری خداوند کلیه نیازهای دارویی و درمانی بیماران تحت پوشش خود را تامین و با با اعتقاد راسخ به الگوی منحصربفرد خود مبنی بر رایگان بودن تمامی خدمات به مسیر پرافتخار خود ادامه می دهد.

جناب سفیر؛ بسیار خرسند خواهم شد دقت نظر حضرتعالی در مورد اهم فعالیت های مهرانه را به همراه داشته باشم.
1_شروع فعالیت از سال 1385
2_تحت پوشش قرار دادن حدود 8000 بیمار مبتلا به سرطان استان و کشور
3_تامین کلیه نیازهای دارویی و درمانی و معیشتی و رفاهی و حتی تحصیل فرزندان خانواده های بیمار به صورت 100 درصد رایگان.
4_مدیریت منابع انسانی در جذب 120000 نفر خیر به صورت مستقیم و حدود 50 درصد مردم استان به صورت غیرمستقیم از افتخارات مهرانه بوده و این شیوه مدیریتی می تواند برای سایر کشورها نیز مفید به فایده باشد.
5_ جذب ماهیانه کمکهای مردمی به مبلغ 10 میلیارد ریال معادل 240 هزار دلار
6_ ساخت کلینیک تخصصی سرطان با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد و قابل گسترش به 2000 میلیارد ریال و با زیربنای 14000 مترمربع شامل بخش های شیمی درمانی، رادیوتراپی و آزمایشگاه فوق تخصصی که این بخش ها قابل رقابت با مراکز پیشرفته اروپایی است. لازم به ذکر است که تمامی هزینه های ساخت و ساز از جانب مردم نوعدوست زنجان پرداخت شده و خواهد شد و مهرانه هیچ گونه بدهی مالی ندارد.
7_هتل چهارستاره مهرانه در نوع خود در ایران و منطقه بی نظیر است تمام خدمات اسکان و تغذیه نیز 100 درصد رایگان می باشد، به علاوه مهمانسرای مهرانه در تهران نیز به مدت 9 سال فعالیت خود پذیرای 80000 نفرروز بیمار از سراسر کشور به صورت رایگان می باشد.
8_برنامه جامع پیشگیری برای کنترل ابتلا به سرطان و ساختن شهر و استان بدون دخانیات و شهر ورزش های همگانی نیز با جدیت شروع شده و به لطف خداوند در یک برنامه ریزی 5 ساله به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

در خاتمه ضمن دعوت از حضرتعالی و مسئولین سفارت ژاپن برای بازدید از مرکز مهرانه و با تشکر فراوان از اقدامات انساندوستانه آن سفارت و عذرخواهی از عدم قبول کمک شما خداوند را سپاسگزارم که در شهر زنجان و در میان مردم سخاوتمند آن تنفس می کنم.

با تشکر 
اصغر وثوق
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار