• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

*نمایشگاه دستاوردهای مهرانه در محل کارخانه کبریت زنجان برپا می‌شود

مسئول روابط عمومی مهرانه در جمع خبرنگاران؛ *نمایشگاه دستاوردهای مهرانه در محل کارخانه کبریت زنجان برپا می‌شود

مسئول روابط عمومی مهرانه در جمع خبرنگاران؛

*نمایشگاه دستاوردهای مهرانه در محل کارخانه کبریت زنجان برپا می‌شود

مسئول روابط عمومی مهرانه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای مهرانه در محل کارخانه کبریت زنجان از 20 تا 25 مرداد 97 با حضور تمامی کمیته‌ها و واحدهای این مجموعه خبر داد.

رسول احدی ظهر شنبه 30 تیر ماه 97 در نشست خبری که در سالن جلسات کلینیک تخصصی مهرانه برگزار گردید با بیان اینکه مهر ماه سال جاری همایش بزرگ بهبودیافتگان مهرانه را برگزار خواهیم کرد، گفت: انجمن مهرانه در نظر دارد با همکاری انجمن های خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان کل کشور و مشارکت دارالقرآن کریم زنجان، نخستین دوره مسابقات قرآن مؤسسات خیریه فعال در عرصه سرطان را برگزار نماید.

وی با بیان اینکه بزرگان و دست اندرکاران مهرانه تقید شرعی در قبال کمک های مالی مردم دارند، ابراز کرد: مهرانه با این دیدگاه مذهبی به جایگاه فعلی خود رسیده است.

مسئول روابط عمومی انجمن مهرانه با بیان اینکه ایجاد موانع در مسیر فعالیت های مهرانه هیچ آسیبی به دست اندرکاران و مؤسسین آن وارد نخواهد کرد و تنها کسانی که متضرر خواهند شد بیش از 6000 بیمار شیعه علی(ع) هستند، افزود: البته تا وقتی خیرین و دلسوزان مهرانه هستند هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد ولی ضروری است تمامی صحبت ها و اظهارنظرهایی که در مورد عملکرد و برنامه‌های مهرانه صورت می‌گیرد کاملا بر اساس مستندات باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار