• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شمیم عطر رضوی در مهرانه زنجان پیچید

با حضور خادمین حرم امام رضا(ع)؛ شمیم عطر رضوی در مهرانه زنجان پیچید

شمیم عطر رضوی در مهرانه زنجان پیچید با حضور خادمین حرم امام رضا(ع)؛

شمیم عطر رضوی در مهرانه زنجان پیچید

عصر دوشنبه یکم مرداد 97 با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) شمیم عطر رضوی در مهرانه زنجان پیچید.

در این مراسم ابتدا "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه با تشریح سطح خدمات مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و کل کشور عنوان کرد: مرکز رادیوتراپی مهرانه خدمات 100 درصد رایگان مربوط به اسکان و درمان را به بیماران کشور ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات اعم از شیمی درمانی و سایر مباحث مربوط به دارو و درمان مهرانه (بیش از 80 تا 100 درصد رایگان) مختص بیماران داخل استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان از جمله میانه، تکاب و بیجار می‌باشد، افزود: مهرانه حاصل آموزه‌های دینی و مذهبی و نیات خالص 120 هزار خیر زنجان است.

حجت الاسلام ملایی، مبلغ کاروان خدام حرم امام رضا(ع) نیز در این بازدید با بیان اینکه "فضای مهرانه به جهت نیت و کارهای نیک خیرین مقدس است" اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این مجموعه را قابل احترام دانست و گفت: تجهیزات فوق پیشرفته مستقر در مهرانه حاصل از توان پزشکی و علمی قوی مجموعه است.

حاج آقا جمشیدی، خادم حرم امام رضا(ع) نیز با عنوان" مهرانه حاصل نیات خالص و برنامه‌ریزی دقیق دلسوزان زنجانی است" با اشاره به خدمات بیمارستان‌های خاتم الانبیاء(ص)، امام حسین(ع) و رضوی مشهد ابراز کرد: تجهیزات این مراکز با تجهیزات فوق پیشرفته موجود در مهرانه قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه کارهای انجام شده در مهرانه عظیم، دقیق و برنامه‌ریزی شده است از دست اندرکاران و تلاشگران مجموعه به جهت کاستن درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان قدرددانی کرد.

پیش از بازدید "مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ضمن ارائه تاریخچه فعالیت های مهرانه حمایت های مالی و معنوی خیرین در ساخت و تجهیز بخش‌های مختلف کلینیک از جمله رادیوتراپی، شیمی درمانی، سالن همایش، مهمانسرا و ... را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار