• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

وجود گل "مهرانه" برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود

معاون اقتصادی رییس جمهور در سمپوزیوم زنجان شهر پیشرو در اکو : وجود گل "مهرانه" برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود

وجود گل "مهرانه" برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود معاون اقتصادی رییس جمهور در سمپوزیوم زنجان شهر پیشرو در اکو :

وجود گل "مهرانه" برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وجود گل "مهرانه" برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود، گفت: استان زنجان باید با همه داشته های خود مورد توجه قرار گرفته و معرفی شود.

دکترمحمد نهاوندیان با تقدیر از شهردار زنجان بخاطر  سمپوزیوم بین المللی "زنجان شهر پیشرو" اظهار کرد: شرایط ایجاد شده برای مطرح شدن زنجان در این سطح فرصت قابل توجهی برای توسعه همه جانبه است.

وی با بیان اینکه حقیقت این است که هر گاه در مسیر توسعه انسان مورد نظر باشد، در حوزه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و... توسعه پایدار ایجاد می شود،‌ افزود: زنجان با پیشینه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طول تاریخ اشخاص برجسته ای را پرورش داده است. یکی از این افراد که در زندگی من نیز تاثیر بسزایی داشته است استاد روزبه است. ایشان به عنوان شکوفه ای در بوستان زنجان پرورش یافته بود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور  ادامه داد: شاگردان این استاد فرهیخته در سرتاسر دنیا افتخار آفرین هستند. بزرگترین درس این استاد به شاگردانش خدمت عالمانه و خالصانه در عرصه حیات اجتماعی بوده است.

نهاوندیان با بیان اینکه اکنون زنجان با ابتکارات اجتماعی در کشور شناخته شده است، اظهار کرد: وجود گل مهرانه برای بسیار از استان های کشور در امور خیریه الگو به شمار می رود، زنجان باید با همه داشته های خود مورد توجه قرار گرفته و معرفی شود. 

نهاوندیان با بیان اینکه بهترین اقدام برای زنجان ساختن آینده بهتر و افتخار آفرین تر است، افزود: نباید در گذشته ایستاد . برای استان زنجان می توان افقی شایسته در بین الملل متصور بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من این فرصتی را که زنجان به عنوان پیشرو انتخاب شده برای اهالی داخلی و خارجی استان فرصتی مغتنم می دانم و از همه دعوت می کنم همکاری و همدلی داشته باشند تا آینده زنجان درخشان تر از گذشته شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار