• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ تجلی مهر، محبت و مودت/ در مقابل خدمت عظیمی نظیر مهرانه باید سکوت کرد

رئیس اداره جذب نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور: مهرانه؛ تجلی مهر، محبت و مودت/ در مقابل خدمت عظیمی نظیر مهرانه باید سکوت کرد

مهرانه؛ تجلی مهر، محبت و مودت/ در مقابل خدمت عظیمی نظیر مهرانه باید سکوت کرد رئیس اداره جذب نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور:

مهرانه؛ تجلی مهر، محبت و مودت/ در مقابل خدمت عظیمی نظیر مهرانه باید سکوت کرد

حجت الاسلام کاشفی، رئیس اداره جذب نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تحسین به زنجانی‌های خیر در ساخت و تجهیز مجموعه ای عظیمی همچون مهرانه گفت: در مقابل خدمت عظیمی نظیر مهرانه باید سکوت کرد.

وی با ارائه روایتی از رسول اکرم(ص) مبنی بر "هر عملی که به خاطر خدا باشد و تظاهری در آن نباشد رشد می‌کند" اضافه کرد: مهرانه مکانی است که انسان‌های بزرگی است که با عشق به بشریت در کنار هم جمع شده‌اند.

حجت الاسلام کاشفی با بیان اینکه طبق روایت "الخلق کلهم عیال الله"، همه مخلوقات خانواده خدا هستند، تصریح کرد: به درستی که محبوب‌ترین بندگان نزد خدای متعال کسی است که به مخلوقات خدا خیری برساند. در روایت‌ها داریم که انسان به دلیل رحم کردن به حیوان به بهشت داخل می‌شود، حال کسی که به انسان که از سوی خداوند به اشرف مخلوقات معرفی شده است خدمت برساند قطعا در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی مهرانه را تجلی مهر، محبت و مودت دانست و با بیان اینکه مودت به معنی دوست داشتن همراه با عمل است، افزود: خداوند در قران کریم 2 بار از واژه مودت اسم برده، یکی در مورد اهل بیت(ع) و دیگری خانواده، که البته معنی هر دوی آن در مهرانه تجلی یافته است.

این مسئول با بیان اینکه مهرانه تجلی مهر امام زمان(عج) است، ابراز کرد: هر که بیش ترین خدمت را به انسان کند در نزد امام زمان(عج) از محبوب‌ترین افراد خواهد شد، قرآن کریم می‌فرماید: هر که یک انسان را نجات دهد مثل این است که کل دنیا را نجات داده است، خدمت مهرورزانه مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان قطعا در پیشگاه خداوند محفوظ است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار