• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی

همزمان با فرارسیدن سالگرد تاسیس دفتر مهرانه در میانه صورت می‌گیرد؛ احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی

احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی همزمان با فرارسیدن سالگرد تاسیس دفتر مهرانه در میانه صورت می‌گیرد؛

احداث درمانگاه شیمی درمانی مهرانه در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی

"مظفر اجلی"، مدیر اجرایی دفتر مهرانه میانه استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد تاسیس دفتر انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه در میانه به زودی به همت یکی از همشهریان خیّر و نوع‌دوست شاهد احداث مرکز شیمی‌درمانی میانه در این مکان خواهیم بود که بی‌تردید این مرکز درمانی نقطه ثقل توسعه بخش درمان با جذب متخصصان و صاحب‌نظران بسیار زیادی در شهرستان خواهد بود.

اجلی ابراز کرد: با حمایت فرماندار ویژه میانه و محبت‌های جناب آقای مهندس محمد سعیدی‌کیا ریاست عالی بنیاد مستضعفان و جانبازان و مدیرکل محترم بنیاد استان و دفتر املاک بنیاد میانه، قطعه زمینی به دفتر مهرانه اهدا شده است.

وی ضمن ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت های صورت گرفته جهت راه اندازی این دفتر اظهار کرد: دیماه 1395 بود که جمعی از خیرین و مسئولین وقت میانه برای اولین بار با حضور در مرکز مهرانه زنجان و بازدید و رایزنی‌های لازم و جلب نظر مثبت هیئت امنای مهرانه، افتخار عضویت میانه را در این تشکیلات بیظیر رقم زدند و در شهریور 1396 با بلندنظری هیئت امنای مهرانه زنجان و تلاش خیرین، دفتر این انجمن در میانه افتتاح شده و ارکان آن نیز از قبیل شورای مشورتی و هیئت اجرایی در میانه شکل گرفت. در جلسه هیئت امناء نیز آقایان اسماعیلی، حقیقی، اصغری، خدابنده، علوی، رضایی، کبیری، عیسی زاده، پهلوانی و احدی و اینجانب به عنوان اعضای هیئت اجرایی و همچنین حجت الاسلام‌المسلمین محمدرضا حامدی به عنوان رئیس شورای مشورتی مهرانه میانه انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: لازم می‌دانم در اینجا از حمایت‌ها و پیگیری‌های بی‌دریغ جناب آقای مهندس حمید شکری، فرماندار سابق میانه تشکر کنم. بی‌تردید رسمیت دادن به فعالیت‌های دفتر مهرانه با طرح آن در شورای تأمین میانه در دلگرمی و قوت قلب ما تاثیر مضاعفی داشت. من از طرف مردم میانه صمیمانه از خیرین و مردم زنجان و مردان و زنان بزرگ مهرانه بابت این لطف بزرگ سپاسگذار و ممنون هستم.

اجلی تصریح کرد: تاسیس دفتر مهرانه در میانه بطور اخلاقی و شرعی و هم وجدانی این تعهد را برای ما ایجاد کرده که خارج از محدوده شهرستان میانه بیماری پذیرش و معرفی نکرده و هم اینکه نهایت اهتمام و تلاشمان را برای جمع‌آوری خیرات و نیز برگزاری کلاسهای آموزش پیشگیری همگانی انجام دهیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جمع‌آوری اعانات مردمی ابراز کرد: تاکنون 130نفر از بیماران عزیز محدوده شهرستان میانه نیز به مرکز زنجان معرفی و تحت پوشش عالی‌ترین خدمات تشخیصی و درمانی قرار گرفته‌اند.

مدیر اجرایی دفتر مهرانه میانه با اشاره به اقدامات این دفتر در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی نیز گفت: در زمینه اطلاع‌رسانی هم نامه‌نگاری‌هایی با نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، پایگاه‌های مقاومت، فرمانداری، آموزش و پرورش و سایر ادارات و جلسات متعددی هم با مسئولین و دهیاران و بخشداران و فرهنگیان و اقشار مختلف برگزار شده که لازم است تقدیر ویژه‌ای از ارگان‌های همکاری‌کننده داشته باشیم.

وی در مورد اقدامات دفتر مهرانه میانه در امر آموزش و پیشگیری هم افزود: دفتر مهرانه میانه آماده‌ی همکاری با همه‌ی نهادهای شهرستان از کوچک و بزرگ تا محافل و تکیه‌ها و هیئت‌ها تا خانواده‌ها، در مسئله‌ی آموزش پیشگیری همگانی است. آنچه که امروز مهم بوده و مقدم بر مسئله‌ی درمان است پیشگیری می‌باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار