• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه با خدمت خالصانه به بیماران مبتلا به سرطان در مسیر عاشورا و امام حسین(ع) گام برداشته است

امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند-بخش کرانی شهرستان بیجار استان کردستان: مهرانه با خدمت خالصانه به بیماران مبتلا به سرطان در مسیر عاشورا و امام حسین(ع) گام برداشته است

مهرانه با خدمت خالصانه به بیماران مبتلا به سرطان در مسیر عاشورا و امام حسین(ع) گام برداشته است امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند-بخش کرانی شهرستان بیجار استان کردستان:

مهرانه با خدمت خالصانه به بیماران مبتلا به سرطان در مسیر عاشورا و امام حسین(ع) گام برداشته است

به گزارش روابط عمومی انجمن مهرانه، حجت الاسلام احدی، امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند-بخش کرانی شهرستان بیجار استان کردستان دوشنبه 19 شهریور 97 در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به معنی آیه شریفه قرآن کریم مبنی بر " کسی که یک نفر را زنده کند همانند آن است که کل دنیا را زنده کرده است"، از صمیمیت و رفتار نیکوی کادر مهرانه در کنار خدمات ارزنده این مجموعه به بیماران مبتلا به سرطان قدردانی کرد.

وی ضمن تاکید بر اختصاص تریبون های نماز جمعه و مذهبی خود در راستای معرفی انجمن مهرانه به مردم بیجار و اهالی این منطقه ابراز کرد: راه عاشورا خدمت به دیگران و نجات انسان هاست و مهرانه در مسیر اهداف عاشورا گام اساسی و عملی برداشته است که ارزشمند می باشد.

"احمدرضا قاسمی"، بخشدار منطقه کرانی شهرستان بیجار استان کردستان نیز کلینیک تخصصی مهرانه را کار خیر بی بدیل دانست که به صورت متمرکز، یکجا و تاثیرگذار و البته توسعه یافته به همنوعان خدمت رایگان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه با تمام توان برای تحقق برنامه های مهرانه در منطقه خود تلاش می کنیم به نظر مثبت و نگاه ویژه مسئولین شهرستان بیجار و در راس آن فرماندار منطقه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا کارگاه های پیشگیری از سرطان مهرانه در جای جای منطقه کرانی تشکیل شود.

"علی اسدی"، رئیس شورای اسلامی شهرستان بیجار نیز با بیان اینکه "در بدو ورودم احساسات بر من غلبه کرد" افزود: من چنین افرادی که با نیت خالص تمام دغدغه شان کاهش درد بیماران مبتلا به سرطان باشد را ندیده بودم امیدوارم جزای کار خیر خود را ببینند.

اسدی همچنین بر لزوم پیگیری های مربوطه جهت گسترش تبلیغات شهری در بیجار با همکاری شهرداری‌ها تاکید کرد.

در ابتدای بازدید مسئولین شهرستان بیجار از مرکز رادیوتراپی مهرانه "سجاد یگانه"، مسئول واحد بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه با ارائه تاریخچه ای از تاسیس و تشکیل مهرانه، نحوه خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی و اسکان مهرانه به بیماران سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور را تشریح کرد و گفت: مهرانه با 120 هزار خیر خود خدمت رایگان به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد، در حال حاضر تنها بیماران استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان نظیر میانه، تکاب و بیجار در کنار بهره مندی از خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی و اسکان از خدمات بشردوستانه دارو و درمان نیز (بیش از 80 تا 100 درصد رایگان) انجمن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور متوسط بیش از 600 خیر هر هفته با حضور در دفاتر مهرانه در زنجان و مناطق تابعه امورات دفتری محوله را اداره می کنند، عنوان کرد: این خدمت مهرانه با همراهی 100 درصدی مردم خیر به بیماران ارائه می شود بدون آنکه مهرانه ریالی از دولت بابت این خدمت دریافت کند. 

در پایان بازدید مسئولین بیجاری جهت بررسی پیشبرد اهداف مهرانه در حوزه آموزش و پیشگیری با "مهندس مصطفی مرتضوی"، مسئول کمیته اموزش و پیشگیری مهرانه در اتاق جلسات کلینیک تشکیل جلسه دادند.

مرتضوی با اشاره به قدمت 12 ساله مهرانه و خدمات آن به بیماران در حوزه دارو و درمان خاطرنشان کرد: طی اظهارات متخصصین امر در رابطه با تاثیر شگرف آموزش و پیشگیری در کاهش بیش از 60 تا 70 درصدی میزان ابتلا به سرطان، این مجموعه از سال 94 برنامه های سلامت محور خود را در حوزه ورزش، تغذیه سالم در مدارس، تشکیل کارگاه پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان، عدم استعمال سیگار و دخانیات و ترویج، تولید و توزیع محصول سالم را در دستور کار جدی قرار داده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار