• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گاهی حتی سخت کوشی و مهربانیِ یک پدرِ انسان مدار کافیست برای بنا شدنِ کلبه ی عشق/ اینجا مهرانه؛ قلب تپنده انسانیت

خدمت فرزندان به پدری که ماندگار شد؛ گاهی حتی سخت کوشی و مهربانیِ یک پدرِ انسان مدار کافیست برای بنا شدنِ کلبه ی عشق/ اینجا مهرانه؛ قلب تپنده انسانیت

گاهی حتی سخت کوشی و مهربانیِ یک پدرِ انسان مدار کافیست برای بنا شدنِ کلبه ی عشق/ اینجا مهرانه؛ قلب تپنده انسانیت خدمت فرزندان به پدری که ماندگار شد؛


گاهی حتی سخت کوشی و مهربانیِ یک پدرِ انسان مدار کافیست برای بنا شدنِ کلبه ی عشق/ اینجا مهرانه؛ قلب تپنده انسانیت


هنوز میتوان در گوشه گوشه ی این سرزمین انسان هایی را یافت که معنای انسانیت را حفظ کرده اند ! هنوز هم میشود انسان هایی را یافت که قلب هایشان لبریز از مهربانی ست!


انسان هایی که شاید مهربانی شان تا ابد در قلب ها حک شود و فراموش نشود که برای جاودانگی انسانیت چقدر قدم برداشتند ! گاهی دلی به وسعتِ دریا کافیست برای برداشتنِ مرزهای نامهربانی و فرو ریختنِ دیوارِ غرور ! گاهی یک دست از سمتِ خدا کافیست برای ساختنِ پناهگاهِ امید !


گاهی حتی یک صدا...یک حرکت...گفتنِ یک ما میتوانیم...یک فکر...کافیست برای ساختنِ خانه ی امید ! و گاهی حتی سخت کوشی و مهربانیِ یک پدرِ انسان مدار کافیست برای بنا شدنِ کلبه ی عشق ! پدری که بعد از خودش فرزندانش راهش را ادامه دادند ! راهِ انسانیت را ! مهربانی را ! و امروز مهرانه تقویتِ امید و حالِ خوبش را برای راحتی درمان بیمارانش ،مدیون این پدر وفرزندانش است ! فرزندانی که زمین خالی را تحویل گرفتند و با صرف هزینه ی خود و مهربانی شان ، مهمانسرای مهرانه را بنا کردند! مهمانسرایی که امروز اگر نبود معلوم نبود مهرانه باز هم به راحتی پذیرش از دیگر مکان و سرزمین ها را داشت یا نه !؟مهمانسرایی که امروز با خانه ی امید هیج فرقی ندارد ! در تک تکِ خشت هایش برای ایجادِ حالِ خوب، امید و مهربانی تزریق شده است ! مرحوم مهدوی همان بنیانگذار دانشگاه علوم پزشکی زنجان؛ بعد از مرگ هم نامش جاودان خواهد ماند و تا ابد در قلب ها مهربانی اش حک میشود! مهرانه قدردانِ زحمت ها و مهربانیِ شما مهربانان هست و آرزویش بهبود بیمارانش است و بس ! و این آرزو بعد از پروردگار با امید و مهربانی انسان هایی همچون مرحوم مهدوی و فرزندانش برآورده میشود ! هنوز هم میشود انسان هایی را یافت که انسان اند و در خرجِ انسانیت خساست  نمیکنند ! هنوز هم میشود روی بعضی از آدم ها و مهربانی هایشان حساب باز کرد آن هم حسابِ مادام العمر ! 
هنوز هم مهربانی هست ! 
مرحوم مهدوی روحت شاد و یادت تا ابد گرامی !
یادداشت: آیدابیات
آخرین اخبار