• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت رسمی نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" انجمن مهرانه عصر شنبه 24 شهریور 97 با بازدید شهروندان و عزاداران حسینی کلید خورد.

برپایی نمایشگاه "شمیم کربلا"با حمایت مالی اسپانسر و خیر مهرانه ای مقیم آلمان در ملک اهدائی آقای موسویان فعالیت رسمی نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" انجمن مهرانه عصر شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ با بازدید شهروندان و عزاداران حسینی کلید خورد.

فعالیت رسمی نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" انجمن مهرانه عصر شنبه 24 شهریور 97 با بازدید شهروندان و عزاداران حسینی کلید خورد. برپایی نمایشگاه "شمیم کربلا"با حمایت مالی اسپانسر و خیر مهرانه ای مقیم آلمان در ملک اهدائی آقای موسویان


فعالیت رسمی نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" انجمن مهرانه عصر شنبه 24 شهریور 97 با بازدید شهروندان و عزاداران حسینی کلید خورد.


این نمایشگاه با حمایت مالی اسپانسر و خیر مهرانه ای مقیم آلمان، خانم "مهرانگیز رئیسی" از 23 شهریور تا 2 مهر در محل ساختمان موسویان ( ملک اهدائی از سوی آقای موسویان) واقع در چهارراه انقلاب، کوچه تکیه بیت العباس(ع)برپا شده است.


شهروندان زنجانی در بازدید از نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" که برای عموم آزاد است از اقدام نیک مهرانه در برپایی این نمایشگاه ابراز خرسندی می کنند. خانم صادق لو یکی از شهروندان با بیان اینکه همه ما در قبال نشر و انعکاس مصائب اهل بیت(ع) در جامعه مسئولیم، پرداختن به معنویت در کنار خدمت به بیماران توسط مهرانه را زیبا و مثال زدنی دانست.


آقای اسماعیلی، دیگر شهروند زنجانی نیز در بازدید از نمایشگاه "شمیم کربلا" مهرانه عنوان کرد که مهرانه با برپایی این نمایشگاه ثابت می کند که با تاسی از فرهنگ عاشورا و سفارشات اهل بیت(ع)، خدمت به همنوعان را وظیفه انسانی خود می داند.


به اطلاع شهروندان و عزاداران حسینی می رساند برای به نظارت نشستن واقعه عاشورا در محل برگزاری نمایشگاه شمیم کربلا حضور بهم رسانند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار