• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اسپانسر مهرانه ای مقیم آلمان نمایشگاه "شمیم کربلا"؛

اسپانسر مهرانه ای مقیم آلمان نمایشگاه "شمیم کربلا"؛

اسپانسر مهرانه ای مقیم آلمان نمایشگاه "شمیم کربلا"؛ اسپانسر مهرانه ای مقیم آلمان نمایشگاه "شمیم کربلا"؛

نگران آن بودم که عمرم به پایان برسد و برای آخرتم توشه ای نداشته باشم/خدمتم در مهرانه و کمک به این مجموعه برایم هدیه ای از سوی خدا بود

حضور "مهرانگیز رئیسی"، اهداء کننده یک باب ساختمان به مهرانه، سفیر مهرورز در آلمان و اسپانسر نمایشگاه "شمیم کربلا" انجمن مهرانه از این نمایشگاه مفهومی بازدید کرد و پس از واریز 3 میلیون تومان به حساب مهرانه گفت: از اینکه مهرانه را یافتم و توانستم در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سهیم باشم خداوند را شاکرم.

وی با بیان اینکه نگران آن بودم که عمرم به پایان برسد و برای آخرتم توشه ای نداشته باشم، تصریح کرد: خدمتم در مهرانه و کمک به این مجموعه برایم هدیه ای از سوی خدا بود.


اکبری، شهروند زنجانی در بازدید از نمایشگاه مفهومی "شمیم کربلا" مهرانه که مورد استقبال مردم زنجان و عزاداران حسینی اقصی نقاط کشور شده است، عنوان کرد: با حضورم در این نمایشگاه کربلایی شدم/ مهرانه را افتخاری برای زنجان و زنجانی می دانم.

همچنین خانواده تهرانی در بازدید از نمایشگاه "شمیم کربلا" با بیان اینکه برای تماشای شور و شعور دسته حسینیه اعظم به زنجان سفر کردیم، با بیان اینکه ساختن مهرانه تنها کار زنجانی ها می تواند باشد برای 120 هزار خیر آرزوی سلامتی کردند.

خانواده کریمی ساکن تبریز نیز در این بازدید بیان کردند که جامعه ما نیازمند معرفی آموزه ها و رشادت های امام حسین(ع) و یاران باوفایش با بهره گیری از تمامی امکانات تبلیغی است.

رضا ساکن روستای "شیت" طارم هم که قبل از حضورش در نمایشگاه مهرانه را نمی شناخت، ابراز کرد: پس از این در محل زندگی ام یاور خوبی برای مهرانه خواهم بود.

خانواده رسولی ساکن زنجان در بازدید از نمایشگاه "شمیم کربلا" مهرانه با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاهی در پایتخت شور و شعور حسینی لازم بود با افتخار گفتند که "باز هم مهرانه اول شد".

خانم نوری، دیگر شهروند زنجانی اضافه کرد: این نمایشگاه مفهومی کاملا با رسالت های بشردوستانه که برگرفته از اعتقادات مذهبی است، هم راستاست.

خانم محمدی، شهروند زنجانی در بازدید از نمایشگاه "شمیم کربلا" با بیان اینکه این نمایشگاه مرا متحول کرد از دست اندرکاران مهرانه ای در برپایی نمایشگاه حسینی قدردانی کرد.

خانواده نظری هم در بازدید از نمایشگاه با بیان اینکه کربلا برایمان تداعی شد گفتند: از خداوند می خواهیم خداوند شفای عاجل به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه عنایت فرماید.

خانم گنج خانلو، شهروند زنجانی با بیان اینکه یک النگوی خود را به مهرانه هدیه خواهم کرد، تاکید کرد که با برپایی این نمایشگاه به خدمات صادقانه مهرانه ایمان آوردم.

آقای عزت اللهی، از بازاریان قدیمی زنجان در نمایشگاه "شمیم کربلا" گفت:" هر سال در ایام محرم در کربلا بودم، امسال با وجود اینکه نتوانستم در کربلا باشم، حس کربلایی شدن را در نمایشگاه مهرانه یافتم".

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار