• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تابستان 97، 6871 نفر روز خیر داوطلب در دفاتر مهرانه حضوری فعال داشته اند

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه؛ تابستان 97، 6871 نفر روز خیر داوطلب در دفاتر مهرانه حضوری فعال داشته اند

تابستان 97، 6871 نفر روز خیر داوطلب در دفاتر مهرانه حضوری فعال داشته اند مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه؛


تابستان 97، 6871 نفر روز خیر داوطلب در دفاتر مهرانه حضوری فعال داشته اند


"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه عنوان کرد: 6871 نفرروز خیر به میزان 20 هزار و 24 ساعت و 20 دقیقه در تابستان امسال نهایت همکاری جهت نیل به اهداف متعالی مهرانه در دفاتر داشته اند که قابل تقدیر بوده و از نیات خالص عزیزان حکایت دارد.


مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه همچنین اضافه کرد: در تابستان سال 97، 3 جلسه معارفه برگزار  و 91 نیروی داوطلب به کمیته ها و واحدهای زیرمجموعه انجمن معرفی گردیده اند.


وی از بازدید 233 نفری مسئولین و اقشار مختلف مردم استان و سایر نقاط کشور در سه ماهه تابستان سال جاری خبر داد و گفت: تمامی اقدامات مربوط به هماهنگی این بازدیدها توسط خیرین این کمیته صورت گرفته است.


فیروزه با اشاره به ثبت 4727 تماس صورت گرفته برای برنامه ریزی، هماهنگی، حضور در برنامه های انجمن و ... در تابستان 97 ابراز کرد: در مدت زمان یاد شده 483 فرم ورودی، 6 لوح اهدائی و ارسال 1873 پیامک توسط خیرین فعال کمیته انجام شده است.


مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه فعالیت سه روزه کار گروه موسیقی، فعالیت ۵ روزه خیرین کار گروه هنرهای نمایشی و فعالیت کار گروه هنرهای تجسمی که در حوزه نقاشی و خطاطی در راستای اهداف مهرانه به بازدید کنندگان از نمایشگاه دستاوردهای مهرانه را از دیگر فعالیت های این کمیته در شهریور 97 عنوان کرد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار