• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

هر انسانی با حضور در مهرانه، مفاهیم عالی انسانیت را درک می‌کند

رئیس اداره دخانیات استان زنجان در بازدید از مهرانه: هر انسانی با حضور در مهرانه، مفاهیم عالی انسانیت را درک می‌کند

هر انسانی با حضور در مهرانه، مفاهیم عالی انسانیت را درک می‌کند رئیس اداره دخانیات استان زنجان در بازدید از مهرانه:

هر انسانی با حضور در مهرانه، مفاهیم عالی انسانیت را درک می‌کند

"داود مرادخانی"، رئیس اداره دخانیات استان زنجان ظهر پنجشنبه 10 آبان 97 در بازدید جمعی از کارکنان این اداره از کلینیک تخصصی مهرانه ضمن قدردانی از تلاشگران مجموعه مهرانه در خدمت بشردوستانه به همنوع اظهار کرد: هر انسانی با حضور در این مجموعه مفاهیم عالی انسانیت را درک می‌کند.

وی با عنوان اینکه به وظیفه خودمان خدمات مهرانه را به عموم مردم اطلاع رسانی می کنیم، خطاب به خدمتگزاران مهرانه افزود: خدمت بی منت مهرانه ای ها در این مکان مقدس با هیچ بیانی قابل جبران نیست، اجرتان با خدا.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیر عامل مهرانه نیز در ابتدای بازدید با استناد به آمارهای مهرانه تاکید کرد: طبق آمارهای مهرانه شیب شیوع بیماری سرطان در زنجان در خط مستقیم قرار دارد و هیاهوهای تبلیغاتی برای بالا بودن میزان ابتلا به سرطان در استان به هیچ عنوان قابل قبول نمی‌باشد.

مهندس وثوق با بیان اینکه هر بیمار مراجعه‌کننده باید در ازای خدمات رادیوتراپی 3 تا 60 میلیون تومان در مدت 30 تا 40 روزه که از درمان بهره مند می شود می‌پرداخت، اضافه کرد: در حال حاضر تمامی این خدمات در کلینیک رادیوتراپی مهرانه 100 درصد رایگان است.

بنیانگذار مهرانه با اشاره به خدمات 100 درصد رایگان در مرکز رادیوتراپی مهرانه برای عموم بیماران کشور عنوان کرد: خدمات شیمی درمانی (تزریق) این مرکز به جز "دارو" برای بیماران سراسر کشور رایگان است. بیماران ساکن استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان از خدمات رایگان (بیش از 80 تا 100 درصد) دارو و درمان مهرانه بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به دغدغه های مهرانه در حوزه سلامت مردم ابراز کرد: مهرانه به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان افراد سالم استان، 30 هزار دانش آموز را تحت پوشش خدمات آموزش‌محور در زمینه تغذیه سالم کرده است.


مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه تمامی کادر درمان در استخدام مهرانه اند و مهرانه هیچ کمک دولتی در امر خدمت به بیماران دریافت نمی کند، یاد و خاطره مرحومه ربابه صادقی، مادر معنوی مهرانه را گرامی داشت و گفت: هر قرن یک انسان نیک اندیشی همچون مرحومه ربابه صادقی در این کره خاکی پدید می آید، این خیرین گوهر گرانبهای هر جامعه محسوب می‌شوند. 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار