• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

74 بیمار از خدمات رایگان شیمی‌درمانی مهرانه به ارزش بیش از 40 میلیون تومان در ابهر بهره‌مند شدند

مهر ماه سال جاری صورت گرفت؛ ۷۴ بیمار از خدمات رایگان شیمی‌درمانی مهرانه به ارزش بیش از ۴۰ میلیون تومان در ابهر بهره‌مند شدند

74 بیمار از خدمات رایگان شیمی‌درمانی مهرانه به ارزش بیش از 40 میلیون تومان در ابهر بهره‌مند شدند مهر ماه سال جاری صورت گرفت؛

74 بیمار از خدمات رایگان شیمی‌درمانی مهرانه به ارزش بیش از 40 میلیون تومان در ابهر بهره‌مند شدند

مدیر اجرایی دفتر مهرانه ابهر از بهره‌مندی 74 بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش از خدمات رایگان شیمی‌درمانی ابهر در مهرماه خبر داد.

"عبدالصمد امامی" اظهار کرد: مهرانه در سال 85 با سرمایه مالی بسیار ناچیز با هدف متعالی حمایت از مبتلایان به سرطان در زنجان تاسیس شد و اینک به لطف الهی با پشتوانه 120 هزار نفری خیرین با نوآوری و ابتکار با راه اندازی دفاتر شهرستانی در داخل استان زنجان و 3 شهرستان خارج استان رسالتهای خود را پیگیری می کند.

امامی از بهره‌مندی 74 بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش از خدمات رایگان شیمی‌درمانی ابهر در مهرماه خبر داد و گفت: به این بیماران در مجموع در 175 مرتبه مراجعه به درمانگاه شیمی‌درمانی ابهر خدمات رایگان به ارزش 402 میلیون و 500 هزار ریال ارائه شده است.

امامی با اشاره به استقرار پزشک متخصص در این درمانگاه تصریح کرد: مهرماه سال جاری، 218 بیمار مبتلا به سرطان توسط پزشک متخصص ویزیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: با فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی ابهر، از مراجعه بسیاری از بیماران ساکن نقاط دور و نزدیک ابهر و شهرستان‌های اطراف به مرکز زنجان کاسته شده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار