• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به ارزش بیش از 19 میلیارد تومان به بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور

از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا پایان مهر ۹۷ صورت گرفت؛ ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد تومان به بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به ارزش بیش از 19 میلیارد تومان به بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا پایان مهر 97 صورت گرفت؛

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به ارزش بیش از 19 میلیارد تومان به بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور 

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از پذیرش 3120 بیمار مبتلا به سرطان از آذر 93 تا پایان مهر 97 در این مرکز خبر داد و گفت: ارزش خدمات رادیوتراپی رایگان ارائه شده به بیماران در مدت زمان یاد شده بیش از 193 میلیارد و 915 میلیون ریال بوده است.

"مهندس جواد گرانمایه" با اشاره به فعالیت درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه از ابتدای مهر 96 ابراز کرد: از ابتدا تا پایان مهر سال جاری تعداد بیماران پذیرش شده درمانگاه کموتراپی 1144 نفر بوده است. لازم به ذکر است در این درمانگاه خدمات تزریق دارو برای بیماران سراسر کشور رایگان است. به این معنی که خدمات مهرانه شامل تزریق داروی شیمی درمانی، رادیوتراپی و اسکان به بیماران سراسر کشور 100 درصد رایگان می‌باشد و در زمینه حمایت های دارو و درمان هیچ تعهدی در قبال بیماران کشور ندارد و خدمات مجموعه شامل بیماران استان زنجان و شهرستان های میانه، تکاب و بیجار می‌شود.

وی در مورد خدمات مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی مهرانه در مهر ماه 97 نیز گفت: در یک ماه اخیر 62 بیمار در درمانگاه رادیوتراپی و 17 نفر نیز در درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه از خدمات مشاوره بهره‌مند شده‌اند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به اسکان رایگان بیماران ساکن نقاط دور و نزدیک استان زنجان و سایر نقاط کشور در سرای نیکان (مهمانسرای زنجان) عنوان کرد: از آذر 93 تا پایان مهر 97، 23146 نفرروز بیمار و همراه آنان در این مرکز اسکان یافته‌اند که خدمات رفاهی به ارزش بیش از 20 میلیارد و 831 میلیون ریال ارائه گردیده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار