• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

هزینه‌های دارو و درمان "سرطان" بسیار سنگین است/با حمایت‌های مهرانه، به زندگی امیدوار شده‌ام

بیمار مبتلا به سرطان مهرانه: هزینه‌های دارو و درمان "سرطان" بسیار سنگین است/با حمایت‌های مهرانه، به زندگی امیدوار شده‌ام

هزینه‌های دارو و درمان "سرطان" بسیار سنگین است/با حمایت‌های مهرانه، به زندگی امیدوار شده‌ام بیمار مبتلا به سرطان مهرانه:

هزینه‌های دارو و درمان "سرطان" بسیار سنگین است/با حمایت‌های مهرانه، به زندگی امیدوار شده‌ام

زهرا 35 ساله دارای 3 فرزند ساکن یکی از روستاهای اطراف زنجان است که 4 سال قبل به سرطان سینه مبتلا شده و در حال حاضر تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) می‌باشد.

او می‌گوید: 4 سال پیش به سرطان سینه مبتلا شدم و پس از 2 سال به سرطان ریه. همسرم چوپان است و به سختی امرار معاش می‌کنیم. در این مدت که مهرانه به لحاظ دارو و درمان حمایتم می‌کند، شرایطم مطلوب است. 

زهرا با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور بیماری سرطان عنوان می‌کند: وقتی یکی از اعضای خانواده به سرطان مبتلا می‌شود، تمامی افراد به لحاظ روحی و روانی درگیر می‌شوند. مهرانه با حمایت‌های همه جانبه خود از حجم این فشارها تا حدی زیادی در خانواده‌ام کاسته است.

بنا بر آخرین آمارهای ارائه شده که مربوط به سال 85 تا پایان مهر 97 می‌باشد، 6392 فقره پرونده مربوط بیماران ساکن استان زنجان و شهرستان‌های بیجار، تکاب و میانه در دفتر مرکزی مهرانه مستقر در شهر زنجان تشکیل شده است.

در حال حاضر بیش از 80 تا 100 خدمات رایگان دارو و درمان مهرانه به بیماران تحت پوشش یاد شده ارائه می‌گردد.

البته خدمات رادیوتراپی و تزریقات شیمی‌درمانی (به جز دارو  و سایر خدمات درمانی) مهرانه برای بیماران سرتاسر کشور رایگان است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار