• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اینجا مهرانه ؛ خانه ی مهربانی! صدای ما را از اعماق وجود انسان‌های ناب می‌شنوید!

اینجا مهرانه ؛ خانه ی مهربانی! صدای ما را از اعماق وجود انسان‌های ناب می‌شنوید!

اینجا مهرانه ؛ خانه ی مهربانی! صدای ما را از اعماق وجود انسان‌های ناب می‌شنوید! اینجا مهرانه ؛ خانه ی مهربانی! صدای ما را از اعماق وجود انسان‌های ناب می‌شنوید!

کسی چه میداند در دلِ انسانی که به تازگی فهمیده بیمار است و سرطان در وجودش است، چه میگذرد!؟ اوایل برای اینکه سلامتی اش را دیگر ندارد، غصه خواهد خورد و شاید به مرور نا امیدی هم سراسر وجودش را فراگیرد! 

در این میان قطعا باید کسی یا چیزی باشد که به وجودِ ناامید و خسته اش، امید را تزریق کند. از بهبودی دوباره برایش بگوید! از درمان بگوید و دلش را قرص کند که نترسد! 

بگوید که سلامتی را باز هم میتوان به دست آورد! چه کسی گفته از سیاهی بالاتر رنگی نیست؟ من میگویم از سیاهی بالاتر هم رنگ هست، رنگِ امید ! امید روشنایی بخشِ دل‌های تاریک شده از خستگی ست!

هنوز میشود در لا به لای این سختی‌ها و بی رحمی‌های روزگار، ردِ پایی از مهربانی و انسانیت را پیدا کرد! 

این ردپاها را که پیدا کردی باید آنقدر دنبالش بروی که به خانه‌ی مهربانی برسی! در چنین روزی مانند امروز، انسان هایی ردپایی از مهربانی خود برجای گذاشتند که نتیجه‌اش شد تاسیس کلینیک رادیوتراپی مهرانه برای درمان بیمارانِ مبتلا به سرطان! 

همان بیمارانی که به تزریق امید نیاز دارند! همان بیمارانی که شاید تنها غصه‌ی بیماری خود را داشته باشند اما با مهرانه، هرگز نگرانی برای هزینه‌های درمان خود را نخواهند داشت! چون مهرانه همان خانه ی مهربانی ست! 

همان جایی که ثابت میکند بالاتر از سیاهی باز هم رنگ هست!

از زمان تأسیس این کلینیک تا کنون، بیش از 3000 نفر از بیماران درمان و بیش از 19 میلیارد تومان بابت درمان از بیماران داخل استان و سراسر کشور دریافت نشده است. 23 آبان سالروز تاسیس و راه اندازی کلینیک رادیوتراپی مهرانه است! تبریک به مهرانه و تمام دل هایی که از امید به آنها ،روشنایی می بخشد!

اینجا مهرانه ؛ خانه ی مهربانی است!

یادداشت: آیدا بیات

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار