• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

وجود خیریه‌هایی همچمون مهرانه، مایه سربلندی استان زنجان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: وجود خیریه‌هایی همچمون مهرانه، مایه سربلندی استان زنجان است

وجود خیریه‌هایی همچمون مهرانه، مایه سربلندی استان زنجان است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

وجود خیریه‌هایی همچمون مهرانه، مایه سربلندی استان زنجان است

حجت‌الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان صبح پنجشنبه 24 آبان 97 در دیدار اعضای هیئات امنا و مدیره مهرانه با ایشان با اشاره به پیگیری خدمات ارزشمند مهرانه اظهار کرد: خوشبختانه در زنجان خیریه های  خوبی فعالیت دارند که وجودشان مایه سربلندی است و در بین آنها مهرانه رنگ وبوی دیگری دارد و در بین مردم محبوب و خوشنام است.

وی عنوان کرد:  این مجموعه برای پیشرفت در امور  مخصوصا در حوزه پیشگیری که اهمیت بسیاری دارد نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و خدمات می‌باشد که باید مدنظر مسئولین باشد.

امام جمعه زنجان روش‌های به حداقل رساندن هزینه ها، دقت در مصرف درآمدها و کمک های مردمی را از ویژگی‌های بارز مهرانه اعلام کرد و آن را مرهون مشاوره‌های منطقی و عاقلانه اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره انجمن دانست و گفت: حساسیت دست‌اندرکاران مهرانه سبب شده تا این مجموعه به یک برند در سطح کشور مطرح شود.

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه مهرانه عنوان کرد و افزود: خداوند متعال نیز با توجه به نیات خالص دست اندرکاران و خیرین، نگاه ویژه ای به مهرانه دارد.

همچنین "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل و بنیانگزار مهرانه ضمن ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت‌های مهرانه در حوزه دارو و درمان و آموزش و پیشگیری از عملکرد مهرانه در حوزه مالی و اطلاع رسانی گزارش کلی را تشریح کرد و گفت: مسائل مالی مهرانه توسط حسابرسان قسم خورده رصد و پایش می‌شود که حکایت از خدمات خالصانه در چارچوب اصول تعیین شده مجموعه دارد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار