• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بهره‌مندی 233 دانش‌‌آموز مهرانه‌ای از خدمات آموزش تحصیلی این مجموعه تا پایان آبان 97

با هدف جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان صورت گرفت؛ بهره‌مندی ۲۳۳ دانش‌‌آموز مهرانه‌ای از خدمات آموزش تحصیلی این مجموعه تا پایان آبان ۹۷

بهره‌مندی 233 دانش‌‌آموز مهرانه‌ای از خدمات آموزش تحصیلی این مجموعه تا پایان آبان 97 با هدف جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان صورت گرفت؛

بهره‌مندی 233 دانش‌‌آموز مهرانه‌ای از خدمات آموزش تحصیلی این مجموعه تا پایان آبان 97

"اکرم رفیعی"، مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه از بهره‌مندی 233 نفری دانش‌آموزان مبتلا به سرطان و یا دارای والدین بیمار از خدمات آموزش تحصیلی این مجموعه در قالب 708 کلاس آموزشی و تقویتی از ابتدای فعالیت تا پایان آبان 97 خبر داد.

رفیعی با اشاره به اعلام آمادگی و همکاری 50 خیر مدرس با این واحد گفت: واحد آموزش تحصیلی مهرانه برای بازسازی روحیه دانش‌آموزان 5 مراسم را برگزار کرده است.

مسئول واحد آموزش تحصیلی انجمن خیریه مهرانه با عنوان این‌که سرطان یک بیماری هزینه‌بر است و در خانواده‌ای که بیمار مبتلا به سرطان وجود دارد مشکلات اقتصادی شایع‌ترین مسئله می‌تواند باشد، تصریح کرد: بر این اساس خیران واحد آموزش تحصیلی به منظور حذف هزینه‌های مربوط به شهریه و پرداختی‌های مربوط به ایاب و ذهاب سرویس مدارس با مدیران مدارس جلسات و نشست‌هایی برگزار کرده‌اند که نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه به منظور بهبود در کیفیت ارائه خدمات آموزشی تاکنون 28 جلسه مشاوره تحصیلی توسط خیرین متخصص این حوزه تشکیل یافته است، عنوان کرد: واحد آموزش تحصیلی مهرانه از ابتدای تاسیس تا پایان آبان 97، بیش از 19 میلیون تومان بابت تهیه کتب درسی، لوازم التحریر، لباس فرم مدرسه، شهریه و ... دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش هزینه کرده است.

رفیعی با اشاره به همکاری 29 آموزشگاه علمی و زبان انگلیسی با واحد آموزش تحصیلی مهرانه عنوان کرد: از ابتدای راه اندازی این واحد تا پایان آبان سال جاری، 171 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش مهرانه از خدمات آموزشگاه‌های مهرانه‌ای بهره‌مند شده‌اند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار