• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ پتانسیل فرهنگی _مردمی زنجانی ها/ این ظرفیت‌ها باید توسط لیدرهای گردشگری به مردم سراسر جهان معرفی گردند

رئیس هیئت مدیره جامعه گردشگری استان زنجان در بازدید از مهرانه: مهرانه؛ پتانسیل فرهنگی _مردمی زنجانی ها/ این ظرفیت‌ها باید توسط لیدرهای گردشگری به مردم سراسر جهان معرفی گردند

رئیس هیئت مدیره جامعه گردشگری استان زنجان در بازدید از مهرانه:

مهرانه؛ پتانسیل فرهنگی _مردمی زنجانی ها/ این ظرفیت‌ها باید توسط لیدرهای گردشگری به مردم سراسر جهان معرفی گردند

سیدرضا هاشمی، رئیس هیئت مدیره جامعه گردشگری استان زنجان پنجشنبه 8 اذر 97 در بازدید جمعی از لیدرهای گردشگری استان زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه با بیان اینکه زبان در مقابل این همه خدمت، مدیریت منسجم قاصر است، ابراز کرد: با توجه به شغلمان تقریبا در کشورهای جهان گردش و سفر داشته ایم، مهرانه مجموعه ای منحصربفرد پزشکی در دنیاست.

وی با عنوان "مهرانه می تواند از مهم ترین و ارزشمندترین جاذبه های دنیا باشد" تاکید کرد: تلاش می کنیم تا مسئولین و دست اندرکاران آژانس های گردشگری و لیدرهای تورها را برای بازدید از مهرانه ترغیب کنیم.

دکتر هاشمی با بیان اینکه برنامه سلامت محور تحت عنوان "پیشگیری از ابتلا به سرطان" انجمن مهرانه را با همکاری NGO ها پیگیری می کنیم، مهرانه را پتانسیل مهم فرهنگی _مردمی زنجانی ها دانست که مصداق شعر "بنی آدم از اعضای یکدیگرند است" می‌باشد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز در این نشست با بیان اینکه همه زنجانی ها در ثواب خدمات مهرانه سهیم اند، اظهار کرد: مهرانه، خیریه ای که در شهر زنجان 6 ساختمان دارد و توانسته است به لطف خدا و همراهی 150 هزار خیر بیماری سرطان را مدیریت کند.

وی با عنوان اینکه مهرانه در کنار خدمات دارو، درمان، کمک معیشت به بیماران تحت پوشش ساکن استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان اعم از میانه آذربایجان شرقی، تکاب آذربایجان غربی و بیجار کردستان، موضوع تحصیل دانش آموزان بیمار و یا دارای والدین بیمار را با جدیت پیگیری می‌کند، با ارتباط مستقیم سطح سواد با ابتلا به بیماری سرطان اشاره کرد و گفت: طبق آمارها، 54 درصد بیماران مراجعه کننده به مهرانه، بی سوادند که ضروری است آموزش‌ها در سطح گسترده در جامعه اشاعه یابد.

مؤسس مهرانه با بیان اینکه مهرانه به لحاظ خدمات به بیماران مبتلا به سرطان در سطح کشور "نامبر-وان"-شماره یک است، از لیدرهای گردشگری حاضر در نشست خواست تا در سفرهای خود به سایر کشورها و یا همراهی تورهای خارجی در داخل کشور، مهرانه را به عنوان قطب گردشگری و مرکز توانمندی زنجانی ها مطرح کنند.
آخرین اخبار