• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست مدیرعامل مهرانه با مسئولین کمیته ها و دست اندرکاران خیر دفتر مهرانه در هیدج برگزار شد

نشست مدیرعامل مهرانه با مسئولین کمیته ها و دست اندرکاران خیر دفتر مهرانه در هیدج برگزار شد

نشست مدیرعامل مهرانه با مسئولین کمیته ها و دست اندرکاران خیر دفتر مهرانه در هیدج برگزار شد نشست مدیرعامل مهرانه با مسئولین کمیته ها و دست اندرکاران خیر دفتر مهرانه در هیدج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، "مهندس اصغر وثوق" صبح چهارشنبه 14 آذر 97 در نشست با خیرین و دست اندرکاران دفتر مهرانه هیدج ضمن تاکید بر لزوم پویایی دفاتر به لحاظ نیروی انسانی و اعضای داوطلب اظهار کرد: استقلال دفاتر مهرانه آرزوی قلبی ماست و تحقق این امر نشان از گستره فعالیت در حوزه سرطان است.

مؤسس مهرانه با بیان اینکه هنر آنست که در بین تعدد خیریه ها با نوآوری و خلاقیت اهدافمان را عملی سازیم، بر تقویت منابع انسانی دفتر هیدج تاکید کرد و گفت: با تبادل افکار می توان در مسیر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان موفق بود.

"سجاد صالحی"، مدیر اجرایی دفتر مهرانه هیدج در نشست خیرین این دفتر با مدیرعامل مهرانه با تشریح عملکرد این دفتر در طول 3 سال، نحوه ارائه خدمات مشاوره به بیماران در کنار معرفی آنان جهت برخورداری از حمایت دارو و درمان مهرانه درمحل دفتر این مجموعه در هیدج را مطرح کرد.

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه هم در این نشست از تشکیل 4 کارگاه پیشگیری از سرطان با شرکت 230 نفر از شهروندان هیدج از ابتدای سال تا پایان آبان 97 توسط دفتر مهرانه در این شهر خبر داد.

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه با یادآوری رسالت های انجمن تاکید کرد: همه دفاتر مهرانه در قبال چارت تشکیلاتی مسئول اند و طبق روال مجموعه باید یکدست فعالیت کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار