• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اسکان رایگان 1051 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

آبان ماه سال 97 صورت گرفت؛ اسکان رایگان 1051 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

اسکان رایگان 1051 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران آبان ماه سال 97 صورت گرفت؛

اسکان رایگان 1051 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از اسکان رایگان 1051 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران همراه با ارائه خدمات رفاهی از جمله تهیه غذای گرم در 3 وعده (صبحانه، نهار و شام) در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: «بیماران و همراهانشان از سراسر کشور برای بهره‌مندی از خدمات مراکز درمانی پایتخت، به تهران سفر می‌کنند، اما هزینه‌های هنگفت اسکان در تهران کام آن‌ها را تلخ می‌کند و مشکلی بر مشکلات آنان می‌افزاید. مهمانسرای مهرانه با هدف مرتفع ساختن این معضل شروع به خدمت‌رسانی کرده است و امید دارد که بیمار و همراهانش با اسکان رایگان در مهمانسرا، دغدغه‌ای جز انجام مراحل درمانی نداشته باشند».

یادآوری می‌شود؛ مهمانسرای مهرانه به همراه تیم کارکنان و خیّرین خود در سال ۱۳۹۶، پذیرای بیش از ۱۲۰۰۰ نفر-روز بیمار از اقصی نقاط کشور از قبیل استان‌های ایلام، لرستان، سمنان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان، مازندران و ... بوده است. 

مرکز مهمانسرای مهرانه ارتباط نزدیکی با مراکز درمانی و انجمن‌های مردم نهاد تهران نظیر دهش‌پور، محک، مهیار، بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان شریعتی دارد و بسیاری از بیماران با معرفی این مراکز به مهمانسرای مهرانه مراجعه می‌کنند. 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار