• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پتانسیل های روستاهای دندی برای فراهم شدن زمینه های فعالیت واحد روستا در این شهر احصاء می شود

رئیس هیئت اجرایی مهرانه دندی در نشست مسئول منابع انسانی مجموعه؛ پتانسیل های روستاهای دندی برای فراهم شدن زمینه های فعالیت واحد روستا در این شهر احصاء می شود

پتانسیل های روستاهای دندی برای فراهم شدن زمینه های فعالیت واحد روستا در این شهر احصاء می شود رئیس هیئت اجرایی مهرانه دندی در نشست مسئول منابع انسانی مجموعه؛

پتانسیل های روستاهای دندی برای فراهم شدن زمینه های فعالیت واحد روستا در این شهر احصاء می شود

"بهمن عبدی"، رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه دندی در نشست با مسئول کمیته منابع انسانی که صبح دوشنبه 19 آذر 97 در محل این دفتر برگزار شد با بیان اینکه از مرداد سال 92 این دفتر راه اندازی شده است، با اشاره به نقاط ضعف و قوت دست اندرکاران کمیته ها و واحدهای دندی اظهار کرد: کمیته نیروی انسانی این دفتر از مهم ترین نقاط ضعف دفتر دندی است. با وجود اقدامات صورت گرفته همچنان در تقویت واحد آموزش تحصیلی مشکل داریم. در حوزه کمیته بانوان نیز نتوانسته ایم به پیشرفت های قابل قبول چارت تشکیلاتی برسیم. کمیته مددکاری و کمیته مالی، کمیته تبلیغات دفتر نسبتا شرایط مطلوبی دارد.

وی با اشاره به عضوگیری 322 نفری دفتر مهرانه دندی از ابتدای فعالیت تاکنون گفت: دفتر دندی در حیطه منابع انسانی توجیه نشده است.

عبدی با عنوان خوشبختانه امسال درامدهایمان بیشتر از هزینه هایمان است، خاطرنشان کرد: در سال 97 هزینه بیمارانمان را تحت پوشش قرار دادیم و 6 میلیون نیز مازاد داشتیم.

نصب بنر تسلیت مهرانه در درب مسجد دندی، ساماندهی کمک های مالی مهرانه در کمیته ذیربط دفتر دندی از جمله مباحثی بود که رئیس هیئت اجرایی این دفتر به آن اشاره کرد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار