• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

با دیدن مهرانه به وجود انسان‌های باایمان و پرمحبت در دنیایی که معنویت در آن بسیار کمرنگ است، دلگرم شدم

مدیر منطقه‌ای بانک تجارت در بازدید از مهرانه: با دیدن مهرانه به وجود انسان‌های باایمان و پرمحبت در دنیایی که معنویت در آن بسیار کمرنگ است، دلگرم شدم

با دیدن مهرانه به وجود انسان‌های باایمان و پرمحبت در دنیایی که معنویت در آن بسیار کمرنگ است، دلگرم شدم مدیر منطقه‌ای بانک تجارت در بازدید از مهرانه:

با دیدن مهرانه به وجود انسان‌های باایمان و پرمحبت در دنیایی که معنویت در آن بسیار کمرنگ است، دلگرم شدم

"علی اصغر علمدار پور"، مدیر منطقه‌ای بانک تجارت روز شنبه 24 آذر 97 در بازدید هیئت همراه از کلینیک تخصصی مهرانه با عنوان "کار بزرگ زنجانی‌ها در تاسیس مهرانه اقدامی شایسته و تعجب‌آور است"، اظهار کرد: با دیدن مهرانه به وجود انسان‌های باایمان و پرمحبت در دنیایی که معنویت در آن بسیار کمرنگ است، دلگرم شدم.

وی ضمن استقبال از برنامه‌های ورزشی مهرانه و کمک مالی و معنوی از این مجموعه، اعلام کرد: بانک تجارت به عنوان حامی، در همه حال از برنامه‌های سلامت محور و بشردوستانه مهرانه پشتیبانی می‌کند.

"علیرضا وثوق"، مسئول کمیته جذب مشارکت های مالی مهرانه هم با شرح وظایف این کمیته خاطرنشان کرد: مهرانه در کنار جذب مشارکت های مالی مهرانه با حرکت در مسیر شفاف رسانی مالی، صورت های مالی مهرانه از سال 92 به بعد در سایت رسمی این مجموعه در معرض عموم قرار داده شده است.

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید تشریح اقدامات صورت گرفته جهت شکل گیری مؤسسه مهرانه اظهار کرد: مهرانه را با اعتقاد به خدا و همراهی نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، مذهبی و ... شهر زنجان که از شخصیت های مهم کشوری هستند تاسیس کردیم.

وی ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه خدمات رسانی در بخش های رادیوتراپی، شیمی درمانی، آزمایشگاه فوق تخصص، مهمانسرا و آموزش و پیشگیری و ... تصریح کرد: بر اساس آمارهای مهرانه، 70 تا 80 درصد بیماران مبتلا به سرطان مراجعه کننده با واژه سرطان بیگانه‌اند، همین امر سبب شد تا ترویج فعالیت های ورزشی یکی از برنامه‌های اولویت دار حوزه پیشگیری مهرانه باشد. در همین راستا نیز واحد ورزش را راه‌اندازی کردیم.

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان ها و عضو واحد ورزش مهرانه نیز با اشاره به ساماندهی خیرین در قالب واحدها و کمیته ها جهت ارائه خدمات داوطلبانه دفتری و اجرایی اضافه کرد: بر اساس آمارها روزانه حدود 600 خیر در دفاتر مهرانه مشغول به فعالیت اند.

وی با اشاره به فعالیت های ورزشی مهرانه از جمله برگزاری ورزش صبحگاهی همگانی در پارک ملت افزود: ورزش مهرانه با همراهی مردم و کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی و خصوصی زنجان هر هفته جمعه ها در پارک ملت برگزار می گردد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار