• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه از خوشنام ترین مراکز مردم نهاد کشور است/پیشرفت قابل توجه خدمات مربوط به معرفی و تبلیغات سایت مهرانه

مدیرعامل ویکی نیکی در بازدید از مهرانه؛ مهرانه از خوشنام ترین مراکز مردم نهاد کشور است/پیشرفت قابل توجه خدمات مربوط به معرفی و تبلیغات سایت مهرانه

مهرانه از خوشنام ترین مراکز مردم نهاد کشور است/پیشرفت قابل توجه خدمات مربوط به معرفی و تبلیغات سایت مهرانه مدیرعامل ویکی نیکی در بازدید از مهرانه؛

مهرانه از خوشنام ترین مراکز مردم نهاد کشور است/پیشرفت قابل توجه خدمات مربوط به معرفی و تبلیغات سایت مهرانه

 "مجید ولی محمدی"، مدیرعامل ویکی نیکی ظهر چهارشنبه 28 آذر 97 در بازدید از دفاتر انجمن مهرانه در شهر زنجان در نشست جداگانه با مدیرعامل و مسئولین مهرانه ضمن ارائه گزارشی از خدمات ویکی نیکی اظهار کرد: ویکی‌نیکی» پلتفرمی است که به خیریه‌ها در دیجیتالی شدن و همگام شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا، به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد آن‌ها، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه «ویکی‌نیکی» در تلاش است که فن‌آوری را به نفع جامعه به‌کار گیرد تا در نهایت فعالیت خیّرین، داوطلبان و موسسات خیریه تاثیرات بیشتری بر جامعه داشته باشد، اضافه کرد: "ویکی‌نیکی" یک کسب و کار تاثیر اجتماعی است و قصد دارد در کنار کسب درآمد، تأثیر اجتماعی وسیعی نیز داشته باشد.

ولی محمدی عنوان کرد: «ویکی‌نیکی» قصد دارد اولین سامانه باشد، برای تمام کسانی که به دنبال بررسی خیریه‌ها هستند، می‌خواهند بدانند موسسات چه فعالیت‌هایی دارند و چه تاثیراتی بر جامعه می‌گذارند؟ می‌خواهند آن‌ها را بشناسند، با هم مقایسه کنند و در نهایت با دیدِ باز و آگاهانه کمک کنند.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها و خدمات ویکی‌نیکی بر اساس اعتقاد به اصل شفافیت و حفظ ارزش‌ها و اصول اخلاقی، در جهت بهبود کارایی موسسات خیریه و تاثیرگذاری بیشتر فعالیت‌های نیکوکارانه، صورت می‌پذیرد، مهرانه را از خوشنام ترین مراکز مردم نهاد کشور دانست و گفت: پیشرفت قابل توجه خدمات مربوط به معرفی و تبلیغات سایت مهرانه بوده است.

مدیرعامل مهرانه نیز این مجموعه را حاصل کار خیرین دلسوز دانست و با پرداختن به منابع انسانی خیر انجمن افزود: دانشجویان در اداره برنامه های مهرانه نقش مهمی را ایفا می کنند، برای ما افتخار آمیز است که بگوییم "مهرانه با راه اندازی کانون مهر (مهرانه) به صورت رسمی وارد دانشگاه های زنجان شده است".

مهندس اصغر وثوق اضافه کرد: مهرانه با ورود به دانشگاه ها در حوزه آموزش و پیشگیری و تبلیغات به اهداف خود رسیده است.

"سیف اله عبداللهی"، مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه نیز در پاسخ به سئوالات مدیرعامل ویکی نیکی در حوزه خدمات دارو و درمان با بیان اینکه خدمات دارویی مهرانه طبق گروهبندی های صورت گرفته توسط کمیته مددکاری شامل حال بیماران مبتلا به سرطان می شود، ابراز کرد: 
با قراردادهای منعقد شده با مراکز دارویی و آزمایشگاهی و داروخانه ها خدمات دارو و درمان مهرانه به بیماران ارائه می شود.

وی با عنوان "مهرانه توسط خیرین اداره می شود"، شفافیت کاری را رمز حضور داوطلبانه و پررنگ و حمایت 100 درصدی مردم دانست و گفت: مهرانه بدون هیچ حاشیه ای خدمت به بیماران مبتلا به سرطان را سرلوحه کار خود قرار دادند.

در ادامه این نشست "منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی و "مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته بانوان نیز در حوزه های مربوطه، خدمات صورت گرفته توسط خیرین مربوطه را تشریح کردند.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار